<em>Мен үшін сән керемет және өте керемет нәрсе, онда шекарасыз адамның қиялы жұмыс істейді.Мен сәнді үй стилінде де, серуенде де жақсы көремін.Мода - бұл циклдік. Дизайнерлер үнемі ескі трендтер мен есімдері жоғалып кеткен заттарды үнемі жаңартып отырады, маған кез-келген уақытта киюге болатын ыңғайлы және әдемі заттар ұнайды.</em>
<em> Әлемде көптеген трендтер бар, және адамдар оларды қадағалап, үрдістерге сәйкес киінеді, ал кейбіреулері жаңа тенденцияларға қызығушылық танытпайды және сүйікті киімдерін сатып алады.
</em>
<em> Шамамен, сәнге құбылыс ретінде назар аударған алғашқылардың бірі Адам Смит болды, ол сән өзін негізінен талғам сезінетін барлық салаларда көрінеді деп тұжырымдайды. Сонымен қатар ол сән моральға әсер ететіндігін атап өтті.</em>
<em> «Сән» ұғымы тек киімде ғана емес қолданылады, бірақ ол сөзсіз онымен байланысты. Қазіргі заманғы өнерге арналған сән. Сәнді театр қойылымы, театр стилі. Сәнді музыка. Сәнге әуестенетіндер (қазір көпшіліктің әуес ісі - саясат). Сәнді кәсіптер (блоггер, фотограф, стилист). Мысалдар көп. Осы мысалдардың барлығын ескере отырып, Сән ұғымына нақты анықтама беру мүмкін бе? Меніңше, бұл жеңілдету болар еді.</em>
<em> «Негізінде, сенсорлық қабылдау мен рухтар арасындағы байланыс - бұл киім, костюм,
</em>
<em>оны тек маусымға киюге болады, содан кейін оны біржола қояды.
</em>
<em>Осылайша, Киімде барлық ойлар бар екенін ескере отырып,
</em>
<em>армандар, істер және адамның жағдайы; яғни барлық сыртқы
</em>
<em> Әлем және оның ішіндегі барлық нәрсе тек киім, ал барлық ғылымдардың мәні киім философиясында жатыр »
</em>
<em> (Томас Карлайл «Sartor Resartus» (1833)</em>
<em> </em>