Онда кандайда бир норма сакталмайды,(1.олар дидарластык соз туринде болады, ягни еки немесе оданла коп адамдардын ангимелесуи,ягни диалог. 2.полемикалык(дауласу) соз:адам оз муддесин, пикирин коргауга жумсалатын даулы создер. 3. копшиликке арналган соз(баяндама, лекция).) туринде болады
Қазақтың қызы – қастерлі, аяулы жаратылыс. Шырайлы жүзіне шуақ тұнған қазақ қызының ғасырдан ғасырға жеткен қадірлі, кәусар образы болатын. Әйгілі Мұхтар Әуезовтер «Адамдық негізі – әйел» деп мақала жазғанда осындай ардақты жандар үшін шырылдады. Жүсіпбек жазатын қорғансыз Ақбілек, Бейімбат жазатын шарасыз Күлпан, Ғабит Мүсіреповтің ел анасы Ұлпаны, Әбдіжәміл Нұрпейісовтің қайшылықты Ақбаласы, Ақанды ынтық еткен Ақтоты мен Біржанға арман болған Ләйлім шырақ, кешегі Жұматай жырлап өткен қол жетпес Ләйлә – бәрі де қазақ қызының, қазақ анасының сан қилы қасиеттерінің бір-бір жарқын көрінісі еді. Заман құбылды, қоғам ауысты, қазақ қызының болмысы мен бітімі де өзгеріске ұшырай бастады. Бұрынғы биязы да кербез, көрікті де мінезді сұлулардың орнына бетпақтықты батырлық деп түсінетін, сөз тиді екен деп ауызға келгенді ақтара салатын келте ақылды бикештер келді.
"Қасиетті" сөзінің антонимі "қасиетсіз" сөзі болып келеді. Дәл солай:
"Төр" сөзіне "босаға", "сырты" сөзіне "іші", "кедейлік" сөзіне "байлық", "жаман"-ға "жақсы", "құтсыз"-ға "құтты", "жас"-қа "кәрі", "кіру" сөзіне "шығу", "атта" сөзіне "аттама" және "оң" сөзіне "сол" деген антоним сөздерді келтіруге болады.
Тентек бала, сабақты нашар оқитын бала ата-анаға бас ауру. Достар, ата-анамызды сыйлайық, оларға бас ауру болмайық.
Қайда тұрасың?
Әже, мен Абай даңғылында тұрамын
Нешінші сыныпта оқисың?
Алтыншы сыныпта оқимын.
Қазақшаны қалай үйрендің?
Мектепте қазақ тілін оқимыз, содан үйрендім.