Асан қайғы (Хасан) Сәбитұлы[1](14 ғасырдың ақыры – 15 ғасырдың басы) – мемлекет қайраткері, ақын, жырау, би, философ. Әз Жәнібек ханның ақылшысы болған. Әкесі Сәбит Арал өңірінің Сырдария жағасын мекен еткен. Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, «Жеті әулие» қорымындағы Асан ата кесенесі - Асан Қайғы мазары делінеді.
Жазғы лагерьде демалуға бардым. Маған лагерь алғашқы күннен бастап ұнады. Біз бір күн табиғат аясына шығып, табиғат сұлулығын тамашаласақ, басқа күні ұлттық ойындар ойнадық. Спорт түрлерінен жарыстар өткізілді. Кешкілік әсем әндер шырқалып, әркім өз өнерін көрсетеді. Лагерьдегі күндерді қызықты өткізуге бәріміз ат салыстық.
Быр куны анам отыр еды.мен ертен анамнын туган куны екены есыме тусты .менмен сыйлык сатып алдым. сосын оган сыйладым.ол оте катты куанды.
<span>Қазақстан-бұл менін туып өскен өлкем. Сондықтан да олмаған оттан да ыстық. Қазақстан кең байтақ,жайық дала,таулы жері өте көп. Қазақстан туралы көп нарсе айтуға болады. Оның таулары, жазық кең байтақ жерлерін, жер байлықтарын, жан жануарларын, қонақ жайлы халқын айта беруге болады. Біздің Қазақстан оллимпиада оиындарында 2012 жылы үздік ондыққа кірді. Қазақстанда мұнай,газ,көмір,менделеев кестесінің бүкіл элементтері жер қойнауында жатыр. Қазақстан үздік елдер қатарына қосылды. Халқымыздың жағдайы жақсарлы. Осының бәрі біздің ел басымыздың арқасында.</span>
Ответ:
Еламан – еңбекші қауымның өзгеден алабөтен артықшылығы жоқ қатардағы өкілі. Оның шектен тыс жуастығы, сылбырлығы, шешуші сәттердегі екіұдайлығы бізге таныс революционерлер мінезінен алшақ жатыр. Тек қана адам ретінде сараптағанда кінәлауға да болмайтын дағдылар Еламан жан дүниесіндегі адамгершілік максимализм, турашылдық, намыс сарылып әділет іздеу іспетті ұждандық-этикалық сапалар аясында табиғи қалпымен нанымды. Саяси-әлеуметтік сауаты ашылмаған, қазақ даласындағы тұңғыш өнеркәсіп салаларының бір түрі – балықшылық кәсібімен күнелткен, мәдени-ағарту орталықтарынан алыс, табиғаты қатал Арал теңізі өңіріндегі жандардың ел тұтастығы мен егемендігі үшін күреске шығуы – тарихи заңды құбылыс.
“Қан мен терде” Еламан – Ақбала – Тәңірберген жүлгесімен көрініс береді. Еламан басындағы сергелдең мен Ақбала кешкен адасу соқпағы, Тәңірбергеннің азап пен ар талқысында талықсуы – күрделі көркемдік-эстетикалық шешім.
Объяснение: