Оновлення українського театру другої половини XIX століття
У другій половині XIX століття драматургія досягає свого найвищого піднесення, стає одним з провідних родів літературної творчості. Це піднесення драматургічної творчості було викликане самим життям і, зокрема, бурхливим розвитком українського театрального мистецтва. У другій половині XIX ст. український театр не тільки посів визначне місце в громадсько-культурному і політичному житті України, а й здобув широку популярність далеко за її межами.
Однією з найважливіших умов, що забезпечили піднесення справді народного, високоідейного, реалістичного сценічного мистецтва, було братерське єднання передових діячів російської і української театральних культур.
Велику роль в становленні нового українського театру відіграв геніальний російський актор Михайло Семенович Щепкін (1788-1863). Початок театральної діяльності М. С. Щепкіна був безпосередньо пов'язаний з Україною, з першими творами нової української драматургії. Після вдалого дебюту на сцені в Курську Щепкін в 1818— 1822 pp. з великим успіхом виступав у Харкові, Полтаві, Києві. Разом з І. Котляревським М. Щепкін здійснював художнє керівництво Полтавським театром. За участю Щепкіна в 1819 р. були вперше поставлені на сцені п'єси Івана Котляревського "Наталка Полтавка" і "Москаль-чарівник", в яких він виконував ролі Макогоненка і Чупруна. Робота над сценічними образами Макогоненка і Чупруна була важливим етапом у формуванні реалістичної майстерності великого актора.
Участю у перших постановках п'єс Котляревського не обмежилась увага Щепкіна до української драматургії. Ставши згодом провідним актором Московського Малого театру, він багато зробив для популяризації "Наталки Полтавки" та "Москаля-чарівника" Г. П. Котляревського, а пізніше і "Шельменка-денщика" Г. Квітки-Основ'яненка. В українських ролях він дав високі зразки реалістичної акторської гри.
<span>Исходя из того, что в русских летописях Рюрик назван варягом, а варяги по различным источникам ассоциируются с норманнами или шведами, сторонники норманской концепции считают Рюрика, как и всю его дружину, варягами-викингами из Скандинавии.</span>
Первой страной промышленного переворота (60-е гг. XVIII ст.) была Англия. Именно в этой стране изменения в экономике приобрели наибольшей глубины и вывели эту страну в лидеры мирового капиталистического хозяйства.
Промышленный переворот был подготовлен успешным развитием английского государства в XVI ст. – первой половины XVIII ст.
Основные предпосылки были следующие:
1. Ликвидация крепостного права (конец XIV – XV ст.). производитель стал свободным человеком. Его экономическая свобода способствовала формированию предпринимательства, самодостаточности и самодисциплины. Это находило свое проявление в организации труда и в ее результатах.
2. Развитие товарно-денежных отношений в сельском хозяйстве, его коммерциализация, что стимулировало расширению аграрного переворота в стране. В результате чего была подготовлена армия наемной рабочей силы для промышленности, путем обезземеливания и вытеснения значительной части крестьян в города. Аграрный переворот способствовал ликвидации феодальных пережитков (общинное землевладение), и общей рационализации отрасли.
Может стих? Если да то в 15 вроде