Қазақ әжелерінің киімі басқа әйелдерден өзгеше болатын. Бастарына киетін кимешек ешқандай ою-өрнексіз, тек қана аппақ матадан болатын. Бірақ мұндай кимешек киген адам аса қадірлі және құрметті болып есептелген еді. Қазақ халқының бұрынғы нақылы бар ғой: «Кимешек қартатпайды, марқайтады» [4]деген, дәл сол нақылға сүйеніп отырып әжелерімізді аса ардақты адамдар деп айтсақ қателеспес едік. Аса қарт бәйбішелер шалма да киетін. Шалма дегеніміз еркектер мен әйелдер басына орап қоятын матаның бір бөлігі деп айтуға болады. Әжелер ашық түсті шалма тақпаған. Егер қарт әйелдердің киімі жайлы айтсақ, олар неғұрлым етекті және де мол қаусырмалы, үлкен қалталы болатын. Осы қалталар керекті заттарды салып қою үшін әдейі тігілетін. Көйлектері жас келіншектердің киімдерімен салыстырғанда бос, қос етекті емес болған, соңымен қатар аса ашық түсті, яғни сары, қызыл, жасыл сияқты болмаған. Ою-өрнек, не моншақ пен асыл тастар көйлекке қадалмаса да, басқа әйелдердің көйлектеріне тән оқалы жақ болған. Қарт әйелдердің үстіндегі камзол болса аса бай оқалы өңірмен безендірілген. Камзолдары қымбат, сапалы матадан тігілетін, көбінесе көк не жасыл түсті болатын. Олардың әшекейлері көбінесе тана және жылтыр болатын. Қалталарына күміс тіс шұқығыш пен күміс тарақтарын салып алатын. Жас қыздар сияқты шаштарына әрлендірілген шолпы тақпаған және де алтын-күміс алқа салмаған. Ал асыл тастары бар білезік, ауыр алтын сырға, сақина, күміс түйме, теңге сияқты әшекейлі заттарды басқа әйелдер сияқты таға берген. Әжелер аяқтарына кестеленген мәсі не көксауыр кебіс киетін. Қарт адамдар суыққа аса сезімтал болғандықтан аяқтарын жылуда ұстау үшін байпақ киетін. Байпақ ол, айтылып кеткендей, киізден тігіліп, етіктің ішінен киілетін аяқ киім түрі. Оның ұзындығы әдетте тізеге дейін болады, себебі байпақтың қонышы етіктің қонышынан қысқа емес, керісінше ұзынырақ болуы тиіс. Қарт әйелдердің киімдері көбінесе қымбат және қалың матамен тысталатын.
Бір бала қасындағы досына: "менің ойыншығым сенікіне қарағанда дәәәәу" депті. Сонда досы оған: "Бірақ, менікі тышқанның, ал сенікі пілдің ойыншығы ғо, сондықтан сенің ойыншығың дәәәәу емес" деп қайшы пікір айтыпты.
Сол себепті олар досы уақыт талабы бойынша, бұл сынақтың мерзімі жоқ екенін және өмір бойы өмір сүретінін айтады. Адам досы емес, өмірдің өзі емес. Ақырында, егер сіз достарыңыздың тестін ұйымдастырсаңыз - бұл достық қандай?
Мен шамамен 10 жылдай білетін адаммен дос болдым. Бірақ содан кейін бәрі жыпылықтайды, өйткені төтенше жағдайға уақыт келді. Болды. Достық - бұл менің үлкен бақытыма жету. Мен терең өмірлік тәжірибе алдым - бәрі уақыт бойынша тексерілмеді.
Ответ:
Объяснение:
Баланың тәрбиелі болып өсуі отбасына байланысты.
Отан отбасынан басталады.
Әлиханның атасы мен әжесі --зейнеткерлер.
Әлиханның қарындасы балабақшаға барады.
Әлиханның отбасы үлкен.
Отбасы - кішігірім әлеуметтік топ немесе қауымдық жасуша.