Добро-основа життя людини.Я з упевненістю можу сказати,що це так.Якщо людина добра, привітна, то і світ навколо кращий.
Зростаючи і наповнюючи своє життя змістом, ми обираємо, ким нам бути:добрим чи злим, зрадником чи патріотом...Навіть будучи боягузом можна змінитися, але треба докласти багато зусиль.Треба щомиті боротися в собі зі злом.Людині краще це вдається, коли вона перебуває в рідному оточенні, тобто, в колі сім'ї.І от коли ти його нарешті побореш, тоді ти станеш таким сміливим, як Митько, Сергій,Ява Рень, Павлуша Завгородній і як Климко Джура.Ставши сильними ми насмілюємось підняти руку на зло, переборовши його.
Навіть будучи розбишакою, можна бути красивим зсередини.Такими внутрішньо красивими були Ява і Павлуша.Не зважаючи на негаразди,труднощі, вони залишилися вірними один одному.
Ці хлопчики будуть вічними і безсмертними тому, що кожна людина буде їх згадувати, навіть тоді, коли на світі вони помруть.
Отже, у світі вічними будуть зло і добро, але добро завжди перемагатиме завдяки таким героям, які змінять світ на кращe!
Она была проституткой боялась родителей
<span>Служба, о которой за минуту думал я с таким восторгом, показалась мнетяжким несчастием (эпитет). </span><span>Матушка, знавшая наизусть все его свычаи и обычаи, всегда старалась засунуть несчастную книгу как можно подалее.( эпитет).
.</span><span>Итак, все мои блестящие надежды рушились.( эпитет )
</span><span>Я опустил циновку, закутался в шубу и задремал, убаюканный пением бури и качкою тихой езды.( метафора)
</span><span>Река еще не замерзала, и ее свинцовые волны грустно чернели в однообразных берегах,( метафора )</span>
Әдебиет (арабша — асыл сөз) — сөз өнері, әлеуметтік мәні бар шығармалар жиынтығы. Мазмұнына қарай саяси, ғыл., тех., көркем Ә. болып бөлінеді. Ә. атауы көбінесе, көркем әдебиет мағнасында қолданылады. А.Байтұрсынов оған “бір нәрсенің жайын, күйін, түрін, түсін, ісін сөзбен келістіріп айту өнері”, “Сөз өнері” деп баға берген. Ә. — жалпы өнердің бір саласы. Бірақ ол қоғамдық сананың ерекше түрі есебінде шындықты логик. ойлау жүйесімен емес, көркем тіл арқылы, сөз өнерінің күшімен суреттеп көрсетеді. Көркем бейненің сыртқы сұлбасымен бірге ішкі мазмұнын, сырын оқырман тұшынып сезіне алатындай етіп ашады, адамның жан дүниесі мен ішкі сезім байлығын көзге елестету арқылы қоғамдық санаға әсер етеді. Оның “өнер атаулының ең қиыны және күрделісі” (Бальзак), “Өнердің ең жоғарғы түрі” (В.Белинский) болатыны да осыдан. Қазақ та “Өнер алды — қызыл тіл” деп тегін айтпаған
Молчалин – паразит, старающийся всегда извлечь для себя как можно больше материальной выгоды из окружающих. Все его переживания сводятся к собственной карьере. Чацкий одинок, у него нет друзей. Человек, которого он любит, относится к нему равнодушно. Общение Чацкого с людьми построено на спорах, конфликтах, беседах или монологах, обращенных не столько к собеседнику, сколько ко всему обществу.
<span> В комедии “Горе от ума” автор противопоставляет друг другу Чацкого и Молчалина, чтобы наиболее ярко раскрыть их характеры.ну и ещё сам Грибоедов даёт эти образы чтобы сравнить минувший и нынешний век,хотя сам на стороне Чацкого</span>