<span>2.</span>
<span>- Втікачі з яругу</span>
<span>- Тяжкі очікування</span>
<span>- Історія одного втікача</span>
<span>- Думка Івана про смерть</span>
<span>- Труднощі на дорозі із провалля</span>
<span>- Приготування до переправи</span>
<span>- Дорікання Овсієві</span>
<span>- План мірошника</span>
<span>- Переправа в тумані</span>
<span>- Обурення Остапа</span>
<span>3.</span>
<span>- Втеча від сторожі</span>
<span>- Перев’язування рани</span>
<span>- Соломія шукає шляху</span>
<span>- Страшна пожежа у плавнях</span>
<span>- </span><span>Марення Остапа</span>
<span>- Остап віч-на-віч із вовком</span>
<span>- Думки і бажання героя</span>
Так,Юпітер був богом(з Енеїди).
Тому що він спасаючи свого друга , упав у холодну річку потім його побіли батьки та він помер
Жанр: філофофська лірика
Тема: пошук сенсу життя; вибір життєвого шляху попри важкі ситуації.
Ідея: автор закликає до оптимізму, не здаватися та прагнути кращого.
Віршовий розмір: тристопний анапест.
Для надання більшої виразності поет використовує неологізми (залізиста вода, мідянорогий місяць), метафори (трава принишкла, цвіркуни розспівались, молодість доспіє), порівняння (земля, наче книжка; молодість, наче природа).
Звуконаслідування «Дзінь-дзелень» допомагає створити звукові картини, що робить вірша експресивно насиченішим. Риторичні звертання (о зелень! о юність! о мріє!) виступають ефективним засобом зосередження й утримання уваги читача.
Епітети роблять <span>вірш експресивно насиченішим, викликають в читача найнесподіваніші асоціації.</span>
Тичина ,Є.Плужник,Сосюра,М.Бажан,Т,Осьмачко