3.Мемлекеттік рәміздер тәуелсіздік нышаны ретінде ерекше қадірленеды
Марал мəтел,фразелогологиялық деген кажется
Енжар сәлем. мен сенің сомкенде жатқан калам. сен үнемі сондай жалқау болып жүресінба? сомкенде оқу заттары үнемі әрекетсіз жалатады. маған өте ыңғайлы. мен сени өте әдепті бала болсын деп қалаймын .
Қазақ халқының қол өнері<span> көне заман </span>тарихымен<span> бірге дамып, біте қайнасып келе жатқан бай </span>қазына<span>. Оның бір ұшығы туысқан Орта Азия халықтарының және </span>орыс<span>халқының </span>қол өнерімен<span> де ұштасып жатыр. </span>Қол<span> өнерінің басты бір саласы — </span>киім<span> тігу. Ерте </span>заманнан<span> күні бүгінге дейін өзінің қадір-қасиетін жоймай, қол өнерінің озық үлгісі ретінде ғана емес, әрі әсем, әрі ыңғайлылығымен де пайдаланудан қалмай келе жатқан қазақтың ұлттық киімдері әлі де аз емес. Олардың кейбіреулерін ескінің көзі қарттар күнделікті киіп жүрсе, енді біреулерін </span>қыз ұзату<span>, келін түсіру тойларында ойын-сауыққа пайдаланады (қалындыққа </span>сәукеле<span> кигізу) , сондай-ақ көпшілігі театрлардың арнаулы заказы бойынша тігіліп жүр. </span>Алматыдағы<span> «</span>Қазақстан»<span> магазинінде, облыс орталықтарында ұлттық киімдер (</span>шапан<span>, </span>мәсі<span> , </span>бөрік<span>, </span>қамзол<span> т. б.) сатылады. Қазақтың ұлттық киімдері - </span>Еуразия<span> даласын қоныс еткен көшпелі ел қазақтардың басқа халықтарға ұксамайтын </span>киім<span> үлілері табиғи ерекшеліктер мен көшпелі тіршілікке сәйкес қалыптасы. Қазақы киімнің барша сымбаты мен оюөрнегінде, әрбір әшекейінде халқымыздың тарихының, ой-дүниесінің қайталанбас көрінісі бар. Ол - біздің </span>ұлттық мәдениетімізЕрлердің<span> киізден тігілген жеңіл </span>бас киімі<span> . Айыр </span>қалпақ<span> жұқа етіп басылған ақ </span>киізден<span> тігіледі . Ол негізгі екі бөліктен құралады. Олар — қалпақтық төбесі және етегі (кейде қайырмалы деп те айтады) . </span>Қалпақтың<span> төбесі төрт сайдан (бөліктен) тұрады.</span>Шебер<span> пішілген төрт қиынды </span>киізді<span> арасына қара барқыттан </span>сыздық<span> салып, қайып тігеді . Сонда қалпақтың төбесі </span>күмбез<span> тәріздес болып шығады. Қалпақтың етегі жалпақтығы төрт елідей етіп, </span>дөңгелектеп<span> қиып алынған ақ киізден жасалады да, оны жоғарғы бөліктің (төбе) етегіне сыздық салып қондырады. Сәнді болу үшін, қалпақтың қайырмасының астыңғы жағы кейде қара барқытпен көмкеріледі . Қалпақтың төбесіне қара не басқа түсті </span>шашақ<span> тағын, төбесінің төрт сайы әр түрлі жібек жіптермен кестеленеді . Ақ киізден тігілген айырқалпақ әрі жеңіл, әрі салқын, әрі сәнді болып келеді . Соңғы кезде жергілікті өнеркәсіп орындары айыр-қалпақты әр түсті киізден жасап шығарып жүр</span>.Аяқ<span> киімнің бір түрі , оны </span>былғарыдан<span>, шегіреннен, құрамнан тігеді. Мәсінің сыртынан кебіснеластық (галош) киіледі. Көбінесе </span>мәсінің<span> қойыпты астарланып, көмкеріледі. Ал </span>ұлт<span> айы жалаң </span>қабат<span> болады. Ол тарамыспен ішкі жағынан жөрмеп немесе жара шаншыл өбістіре тігу арқылы ұлтарылады. Етікші мәсі тіккенде ең алдымен мәсінің басын, қонышын жұқа былғарыдан, ұлтанын қалың былғарыдан пішіп алады. Одан соң тігісін ішіне қаратыл, басын қондырады. Осыдан кейін мәсінің қонытын тігеді. Мәсінің қонышын қусырғанда тігістің арасына жіңішке сыздық салады.</span>
Мәсі — әрі жеңіл, әрі жұмсақ аяқ киім.Ол әсіресе тазалық үшін аса қолайлы. Соңғы жылдары жергілікті көсі порындар мәсіні көптеп шығаратын болды. Аяқ киімнің бұл түріне деген сұраныс жылдан-жылға көбейе түсуде.Қамзол18- 19 ғасырларда қазақ халқы арасында кең тараған ұлттық киім. Қамзол туралы мәліметтер 19 ғасырдың ортасынан бастап кездеседі. Қамзол тек қазақта ғана емес, басқа да түркі елдерінің киім үлгілерінде кездеседі. Әйелдер киімінде қамзолдың орны ерекше, ол әрі жылулық, әрі сәндік міндеттерін атқарады. Қамзолдар астарлы, жеңсіз жеңіл жаздық киім. Етектері мен жағалары тас, оқа, күміс тиындарымен (сөлкебай)әшекейленген, бұйымдар қадап, әртүрлі әткеншектер ілінген.
Үлкендер "ақшаң болса қалтаңда, мал таңдада, талтаңда" деп бекер айтпаған деп ойлаймын. Барша адамның қалауы болған айналайын ақша саған айтарым бар. Сен менің қалтамда әрқашан көөөөөп болып жүрші. Өйткені ақшам көп болса, көп жұмыстар жасар едім. Мысалы мен: ауылдағы атам мен әжеме Астанаға келіп тұратын ұшақ, әкем мен анама Бәйтеректің жанынан пәтер, бауырларыма қалаған ойыншықтарын сатып әперер едім. Жағдайы жоқ мұқтаж жандарға көмектесіп, мешіттерге көп-көп садақа беріп, біз сияқты көпбалалы отбасыларына баспаналы болуына жағдай жасар едім. Бірақ әттең сен ақша жарықтық өзіңді орынсыз жұмсайтын адамдардың қалтасында көп жүресің. Неліктен? Құныңды арттырғың келсе жақсы адамдардың қалтасында жүргеніңді қалаймын. Айтпақшы адал ақшаның адал еңбекпен келетінін атам айтқан болатын. Атамның "еңбекқор адам бақшалы, несібелі адам ақшалы болады" деген осы бір сөзін мен ешқашан ойымнан шығармаймын.