Музыка в театре, кино и на телевидении нужна для того, чтобы мы лучше прочувствовали роли, позицию персонажей, и ситуацию в целом
(мое мнение)
ДО МИНОР (3 бемоля)
D7 строится на 5 ступени б. 3 + м. 3 + м. 3
соль-си бекар-ре-фа ⇒ до-до-до-ми бемоль
D65 м.3+м.3+б.2
си бекар-ре-фа-соль⇒до-до-ми бемоль-соль
D43: м.3+б.2+б.3
ре-фа-соль-си бекар ⇒ до-ми бемоль-соль-до
D2 б.2+б.3+м.3
фа-соль-си бекар-ре⇒ми бемоль-соль-до-до
ФА МИНОР (4 бемоля)
до- ми бекар-соль-си бемоль фа-ля бемоль
D65
ми бекар-соль-си бемоль-до⇒фа-фа-ля бемоль-до
D43
соль-си бемоль-до-ми бекар⇒фа-ля бемоль-до-фа
D2
си бемоль-до-ми бекар-соль⇒ля бемоль-до-фа-фа
кармен является популярной программой в классике нашего времени
В нем звучит увертюра Жоржа Бизе т.к. сама увертюра является красочной неповторимой и загадывающей
также в увертюре используется повторение 1,3,5 части, которых в самой увертюре очень слышны.
Скажи в какой тональности, и я напишу
Франц Петер Шуберт народився в сім'ї шкільного вчителя в Ліхтенталі — передмісті Відня. Його першими музичними наставниками були батько (скрипка), старший брат Ігнац (фортепіано) та регент приходської церкви Міхаель Гольцер (спів). У 1808 році Шуберта прийняли «півчим хлопчиком» у придворну капелу та Конвікт — авторитетну у Відні школу з пансіоном; з ним займалися Венцель Ружичка (генерал-бас), а потім (до 1816 року) Антоніо Сальєрі (контрапункт і композиція). Протягом 1810—1813 років він написав велику кількість різноманітних творів: оперу, симфонію, фортепіанні п'єси й пісні, зокрема «Скаргу Агари» (Hagars Klage, 1811).