Мен жазда отбасыммен бірге Лондонға бардым. Біз ол жақта бір ай болдық. Таңертең інім екеуміз ұйқыдан оянып, таңғы ас іштік кейін жазғы мектепке бардық. Мектептегі алғашқы үш сағат қарапайым сабақ болатын, кейін қызықты ойын сабақтары болатын. Демалыс кезінде достарымызбен кездесіп, киноға немесе театрға баратын едік. Және біздер ең үлкен ойыншықтар дүкені - Хамлейске бардық. Онда мен өз қолыммен аю жасадым. Мен оның түсің, киімін және аксессуарларын өзім таңдай аламын. Лондонда менде көп жаңа достар таптым. Маған қатты ұнады!
Кузде менин жан досым ... туган куни болды.мен коп ойландым .не силарымды билмедим.сойтип ен жаксы сыйлык ол шын журектен деп ойладым.сойтип мен ... колдан жасалган ашыкхат сыйладым.ал баска достарым оган ойыншык, акша сыйлап жатты.мен иштей кониилим тумсип кетти.бирак ... айтканда ол сыйлык баринен катты унады деп сонда мен катты куанып кеттим.(коп нуктенин орнына досыннын а тын коясын)
<h2>Абай өлең жазуды 10 жасында («Кім екен деп келіп ем түйе қуған...») бастаған. Одан басқа ертеректе жазылған өлеңдері — «Йузи-рәушән», екіншісі — «Физули, Шәмси». «Сап, сап, көңілім», «Шәріпке», «Абралыға», «Жақсылыққа», «Кең жайлау» өлеңдері 1870 — 80 жылдар аралығында жазылған. Ақындық қуатын танытқан үлкен шығармасы — «Қансонарда» 1882 ж. жазылған. Алайда жасы қырыққа келгеннен кейін ғана көркем әдебиетке шындап ықылас қойып, көзқарасы қалыптасып, сөз өнерінің халық санасына тигізер ықпалын түсінеді. Шығармалары үш жүйемен өрбиді: бірі — өз жанынан шығарған төл өлеңдері; екіншісі — ғақлия (немесе Абайдың қара сөздері) деп аталатын прозасы; үшіншісі — өзге тілдерден, әсіресе орысшадан аударған өлеңдері.Абай өлеңдері түгел дерлік лирикадан құралады, поэма жанрына көп бой ұрмағаны байқалады. Қысқа өлеңдерінде табиғат бейнесін, адамдар портретін жасауға, ішкі-сыртқы қылық-қасиеттерін, мінез-бітімдерін айқын суреттермен көрсетуге өте шебер. Қай өлеңінен де қазақ жерінің, қазақтың ұлттық сипатының ерекшеліктері көрініп тұрады. Ислам діні тараған Шығыс елдерінің әдебиетімен жақсы танысу арқылы өзінің шеберлік — шалымын одан әрі шыңдайды. Шығыстың екі хикаясын «Масғұт» және «Ескендір» деген атпен өлеңге айналдырады. Ислам дініне өзінше сенген діни таным жайындағы философиялық көзқарастарын да өлеңмен жеткізеді. Абайдың дүниетанудағы көзқарасы XIX ғасырдың екінші жартысында Қазақ халқының экономикасы мен ой-пікірінің алға ұмтылу бағытта даму ықпалымен қалыптасты. Дүниетану жолында сары-орыстың төңкерісшіл демократтарының шығармаларын оқып, өз дәуірінің алдыңғы қатарлы ой-пікірін қорытып, басқаларға қазақ өміріндегі аса маңызды мәселелерді түсіндіруге қолданады. Дүниетану өңірінде екі қасиеттің — сезім мен қыйсынның , түйсік пен ақылдың қатынасын таразылайды. Сондықтан да: «Ақыл сенбей сенбеңіз, Бір іске кез келсеңіз» деп жазады. Кез келген халықтың тарих сахнасына шығуы — жүйеге бейімделген біртектес өмір салттың ғана нәтижесі емес, сонымен бірге қасиеттік деп саналатын- арман-аңсардың (идеал) да біртұтастығына айғақ. Олай болса Абай сынының тәлкегіне түскен еріншектік, дарақылық, жалқаулық, күншілдік, өтірікшілік, өсекшілдік, мақтаншақтық, жағымпаздық, жікшілдік сияқты қасиеттер қазақ баласының кейбірінің бойындағы туа біткен кемшілік емес, сол Абай өмір сүрген қоғамдағы саяси әлеуметтік қатынастардың нәтижесі екеніне ден қою қажет. Сонда, Абай бұрынғы бабаларымыздың бойынан көрген «кемшіліктерді» себеп ретінде емес, сол замандағы саяси-әлеуметтік қатынастардың салдары ретінде қарастыруға жол ашқан.</h2>
"Қазақтар үшін лебедь әрқашан символы сұлулық пен махаббат. Грациозную және нәзік сұлуды нарығымен дәл осы гордой құсы. Көптеген әндер, өлеңдер арнады оған біздің ақындар. Менің ойымша, әр қазақ есінде ең болмағанда орынға шыққан атақты поэмасы, "Сәкен Сейфуллин "аққу". Ал қанша күй арнады, оларға біздің виртуозные күйші-композиторлар! Бұл біз үшін қасиетті құс, бізге бала кезінен айтады - болмайды атуға шықты, құстардың киесі мүмкін покарать", - деп жазады газетінің журналисі Адилжан Умбет.
Шіркеулер, мешіттер,Үйге бару қаншалықты жақсы.Балалық шақтан қайтадан кездесу үшін,Теміртау, менің туған қалам!