<span><span>
Халықтың тәуелсіздігінің ең басты белгісі – оның ана тілі, ұлттық
мәдениеті жоқ ел ешқашан да егеменді ел бола алмайды, болуы мүмкін емес.
Қазақ тілінің тағдыры үшін күрес соңғы жүз жылда бірде-бір толас
тапқан жоқ. Ұлы Абайдың заманын айтпағанда, Әлихан Бөкейханов, Ахмет
Байтұрсыновтар бастаған алып топ тіл мәселесіне ерекше мән беріп, оның
шексіз байлығын, суреткерлік қуатын, бейнелігі мен саздылығын көркемдік
сапаға жеткізді.
Бүгінгі таңда мемлекеттік тілді білу – мемлекеттік қызметкерлердің ең
басты біліктілік талабына айнала бастады. Қазір мұндай талап қойылатын
лауазымдар саны күн өткен сайын артып келеді.
Біз өзі намысшыл халықпыз. Біреу итің жаман десе де намыстанып
қаламыз. Тіл білетін қазақ – намысшыл. Тіл білмейтін қазақ одан да
намысшыл. Оларды тіл білмедің деп шетке итермеу керек. Қайта бауырға
тарту керек. Бізге көп тіл білгеннің артықтығы жоқ. Күні ертең
Бүкіләлемдік Сауда Ұйымына кіргелі отырмыз. Осы ретте бізге қазақ, орыс,
ағылшын, тіпті қытай тілін де мықтап меңгеріп алу керек. Әлемдік
бәсекеге түскелі жатырмыз. Домбыраны шерткендей, біздің мықты
мамандарымызды да мемлекет ісіне шертіп-шертіп таңдап аларда олардың
бірнеше тілді еркін меңгергеніне артықшылық беріліп тұрылуы тиіс.
Қазақстан – көп ұлтты мемлекет болғандықтан тіл мәселесі аса күрделі
мәселе болып отыр. Тіл мәселесінің өте нәзік екендігі, оның зорлықпен
емес тек қана шынайы ынталылықпен ғана ыңғайланатын шаруа екендігі
белгілі.
Ал тілдің өзі - тарих тереңіне бойлатып, өнер мен мәдениеттің кәусар
бұлағына сусындататын рухани әлеміміздің сарқылмас қазынасы. Олай болса,
қазақ тілінің мемлекеттік тіл мәртебесіне сай қолданылу аясын кеңейте
түсу қажеттігі - заңды құбылыс.
«Тіл туралы» Заңның 4-бабында: «Қазақстан халқын топтастырудың аса
маңызды факторы болып табылатын мемлекеттік тілді меңгеру – Қазақстан
Республикасының әрбір азаматының парызы” деп жазылған. Үкімет, өзге де
мемлекеттік, жергілікті, өкілді және атқарушы органдар Қазақстан
Республикасының барша азаматтарының мемлекеттік тілді еркін және тегін
меңгеруіне қажетті барлық ұйымдастырушылық, материалдық-техникалық
жағдайларды жасауға міндетті» - делінген.
Яғни, қазақ халқы болашақта өз ана тілін сақтап, дамыта алмаса,
күндердің күнінде өз алдына жеке мемлекет болып өмір сүруін тоқтатады.
Қазақстан тәуелсіз ел болып қалсын десек, онда ең алдымен қазақ
халқының ұлттық мәдениетін, ұлттық салт – дәстүрін, ана тілін дамытуға
күш салғанымыз жөн.
Қорыта келгенде, мемлекеттік тілді ғылым мен техниканың түрлі
саласына енгізіп, сапасын арттыру - уақыт талабы. Ал, уақыт талабын
орындау – баршамыздың абыройлы парызымыз
</span></span>
Ответ:
Мен бүгін мектепке бардым (мест:мен)
Сен ертең гүл суарасың (мест:сен)
Олар вальсқа дайындалады(мест:олар)
Біз кеше дүкенге бардық (мест:біз)
Ол сабаққа кешікті (мест:ол)
Сіз математиканың мұғалімі сіз ба? (мест:сіз)
Сеңдер біздің ұрпағымыз! (мест:Сеңдер)
Неге ол үй жинаған жоқ? (мест:ол)
Сен жаңа жылда қандай киім киіп едің? (сен)
Мен бүгін барлық сабақтарды істедім (мен)
Подробнее - на Znanija.com - znanija.com/task/29570173#readmore
Объяснение:
Ответ:
Ғылым таппай мақтанба...» - Абайдың 1886 ж. жазылған өлеңі. Көлемі 77 жол. Абай өз заманындағы жас ұрпаққа, «көкірегі сезімді, кеңілі ойлы» адамдарға үміт артып, олардың жүрегін оятып, оларды өзінің озат мақсат-мұраттарына тартуға ұмтылды. Жастардың өнімді еңбек етіп, ғылым мен білімге ұмтылуы, алға қойған мақсатқа жетуде табандылық көрсетуі, міне, осындай асыл қасиеттерді уағыздау Абайдың бүкіл шығармашылық жолының негізгі идеялық-тақырыптық үзілмес желісінің біріне айналды. Ақын талантты, өнер іздеген жандар туралы айрықша зор сүйіспеншілікпен айта отырып, олардың алға қойған зор мақсатқа жету жолындағы күресте табандылық, жігерлілік көрсететініне үлкен сенім білдіреді. Абайдың бүл өлеңінен ғылымды үйренетін жастар өзінің алдына қандай мақсат қоюға тиісті екені туралы мәселе оны аса қатты толғандырғанын көреміз. 1909 жылғы жинақ пен 1922 ж. Қазанда жарық көрген басылымдарда бұл шығарманың кейінгі жылдарда бөлек туынды саналып жүрген «Интернатта оқып жүр...» дейтін өлеңге қосылып, біртүтас шығарма болып келетіні де тегін болмаса керек. Қазақ жастарын білім-ғылым үйренуге шақыру - «Интернатта оқып жүр» өлеңінде де ең өзекті идея. Мұнда ақын еңбексіз, ықылас-ынтасыз, мехнатсыз нағыз ғылым-білім қолға түспейді дей келіп, одан ары бірден негізгі ой желісін үздіксіз өрбітіп, оқудағы мақсат не, алған білімді не қажетке жұмсау керек, не істеу, қандай қызмет атқарған жөн болады деген мәселелер төңірегінде сез қозғайды.
Объяснение:
пожалуйста отметьте как лучший ответ поддержите меня)))
Қыс мезгіліне көп жануарлар мен адамдар дайындалады Адамдар жылы киімдер сатады Ол киімдерді біз көп уақыт іздейміз Куз мезгілінде адамдар көкөністерді жинайды да ол көкөністерді үйге алып барып оларды жуып шөпке немесе қағазға орап қысқа дайындайсын Ал қыста ұйықтайтын жануарлар және аңдар қысқы ұйқыға былай дайындалады Мысалы тиін дейік Тиін өз үйін тазалап қойады да содан кейін өзіне тамақты іздейді содан кейін тиін өзіне жылы төсек дайындап қойады
Мінекей көрдің бе? Біз қыста соншама дайындық жасаймыз Аңдар да жануарлар да көптеген дайындық жасайды Біз қыс мезгіліне дайындық жасаймыз да оны байқамаймыз да Біз де аңдар да жануарлар да көптеген дайындық және көптеген еңбек жасаймыз
-Сəлем ,қалайсын?
- Сəлем , жақсы , өзің ше ?
- Жақсы , Аружан сабағыңды оқыдың ба? оқып болсаң маған көмектесші.....