Ибрагим Алтынсарина (настоящее имя Ибрагим, 1841-1889) является выдающимся педагог, преподаватель, писатель, этнограф и фольклорист, формирование национальной школы казахского общества qayr Алтынсарина образовательной истории и оставили глубокое впечатление. Он родился в 1841 году в Костанайской области. Он потерял своего отца, его дед, известный танец и starşın воспитываться в руках Balqoja Джанбурчин. Ибрагим с детства образования и продемонстрировал, что он, скорее всего, научиться читать самостоятельно. Читайте много общества знаний России часто смешивались с людьми. Во время учебы в Оренбурге знают востоковед ученый В. В. Григорьев. Она имеет богатую библиотеку Алтынсарина бесплатно использовать. Любознательный молодой занят все время, которое он провел в библиотеке. Если узнать больше страсти и желания людей, которые бы наибольшую пользу более запутанной мечта стала молодой Авраама. Его поведение было просто и трудолюбивые, много читал, достижений других стран хотели узнать более прозрачным. Знание своего народа пытались .
Қазақ халқының ұлттық болмыс-бітімінің бір өзгешелігі –дастархан жайып, кімді болса да адал көңілмен қарсы алатын кең пейілдігінде, меймандостығында. Қазақ үйіне келген адамға дастархан жайып, қонақжайлылық ниет білдірмеген адамды «қазанын қара суға малып отырғандай» деп кемсітетін болған. Сондықтан да қазақ халқы танысын, танымасын үйіне бас сұққан адамға «Қырықтың бірі – Қыдыр» деп қарап, дастархан жайып, барын оның алдына қойған.
Қазақ – намысшыл халық. Қонақтан тамақ үшін ақы алу деген оның әдетінде мүлдем жоқ. Бұл көргенсіздік саналып, ырымға жаман деп есептелген. Расында да қазақ «дастарханы қурап тұр» дегізбеу үшін, өзінің ең дәмді асын қонағына сақтап отырады да, реті келгенде, оны дастарханға қояды. Қазақтың ұзақ сақталып, тек қонақ келгенде ғана дастарханға салатын сыйлы асы – сүрленген ет, қазы, шұжық, жент, құрт, қарынға салынып сақталған сары май, тәтті, тары, қант, шай, өрік-мейіз т.б. «Қонақ асы – қазақтың бөлінбеген еншісі» деген сөз бұрынғыдан қалған. Ерулік, қымызмұрындық, сірге мөлдіретер, соғым басы, көңіл шайы, келін шайы т.с.с. бас қосулардың мақсаты, тілек мүдделері қазақтың меймандостық ниетінен туындаған.
Қазақ – қонақжай халық., көңіл табуға шебер, дос жинауға құмар. Қазақта келген қонақты «құдайы қонақ», «сый қонақ», «арнайы қонақ» деп түрліше атаған. Бұлардың қайсысына болмасын, қазақ, ең алдымен, мал сойып, қан шығарған. Дастарханның қадірлі асы жаңа сойылған малдың бас-сирағы деп есептелген. Өте қадірлі адамға қазақтар тай да сойған.
Сойылатын малды алдымен босағаға әкеліп, қонақтан бата сұраған. Сонан соң ғана ол сойылып, еті қазанға салынған. Етті мол етіп асу, қазыны қазанға бұзбай салу – үй иесінің келген қонаққа деген ниетін білдіреді. Ет піскенше мейманға кең дастархан жайылып, құрт, ірімшік, бауырсақ, жент, сары май қойылады, қаймақты шай құйылады.
<em>Бәрі де, Ана,</em><em>Бір өзіңнен басталды.</em><em>Сен деп жаздым алғаш өлең дастанды.</em><em>Қуандым ба,</em><em>Өзің бар деп қуандым.</em><em>Жыладым ба,</em><em>Өзің жоқ деп жас тамды.</em><em>Бәрі де, Ана,</em><em>Бір өзіңнен басталды.</em><em>Жанарыңнан көрдім алғаш аспанды.</em><em>Еркелесем, бір өзіңе еркелеп,</em><em>Жасқандым ба,</em><em>Тек өзіңнен жасқандым.</em><em>Алғашқы дәм, ол да сендік сүт еді,</em><em>Ақ сүт берген қашанда үміт күтеді,</em><em>Отанымның өзі сенен басталып.</em><em>Жауларыма жеткен жерден бітеді.</em><em><span>
</span></em>
Не себептен торғайдың баласын көрді?
Оның қанаты қалай сынған?
Қалай тоңған екен?
Кім торғайды көтеріп алды?
Кім қайырымды бала?
Спортшы болу күшті, дерең шынығады.Мықты боласың,керемет атанасың.Жүлделі орындарға ие боласың. Бірақ тынымсыз жүресің. Есесіне еңбекқор бласың.
Простите но не на слово "табанды"простите