Шығыстың ғұлама ойшылы Әбу Насыр әл-Фараби 870 жылы бүгінде Отырар аталатын, Арыс өзенінің Сырға барып құятын сағасындағы Фараб қаласында дүниеге келді (қазіргі Оңтүстік Қазақстан облысындағы Отырар қаласының маңайындағы ортағасырлық қала). Фарабидің толық аты-жөні Әбу-Насыр Мұхаммед Иби Мұхаммед ибн Ұзлағ ибн Тархан Әл-Фараби. Әл-Фараби түрік тайпасының дәулетті бір ортасынан шыққаны бізге мәлім, бұған дәлел оның толық аты жөнінде "Тархан" деген атаудың болуы. Туған жері қазақтың ежелгі қаласы Отырарды арабтар Барба-Фараб деп атап кеткен, осыдан барып ол Әбу Насыр әл-Фараби, яғни Фарабтан шыққан Әбу Насыр атанған. Сол тұста өмір сүргендердің қалдырған жазбаларына қарағанда, Отырар қаласы IX ғасырда тарихи қатынастар мен сауда жолдарының торабындағы аса ірі мәдениет орталығы болған.
Әбу Насыр бала күнінен ғылымға үйір болып өсті, оның бақытына қарай сол заманда Отырарда аса бай кітапхана бар еді. Әл-Фараби парсы, грек тілдерін үйренеді, осы тілде ғылыми трактаттар оқиды. Фараб пен Бұқарада бастапқы білім алған соң әл-Фараби өз білімін жетілдіру мақсатында Бағдатқа аттанады. Фарабидің дүниетанымының қалыптасуына Мерв мектебінің ғылыми дәстүрлері мен философиялық бағдарлары өз әсерін қалдырды. Бағдадта әл-Фараби ғылым мен әртүрлі пәндерді оқиды. Білімге деген құштарлығының арқасында әл-Фараби сол уақыттағы ғылым мен білімнің ордасы саналған Дамаск, Халеб, Каир, Шаш, Самарқан, Бұхара, Мерв, Нишапур, Рей, Хамадан қалаларында да болып, білімін үнемі жетілдірумен болды. Сол қалаларда оқыды, еңбек етті. Шығыстың осы шаһарларында ол өз дәуірінің ең көрнекті ғалымдарымен, көркем сөз деректерімен танысады. Олардан тәлім-тәрбие алады.
Әл-Фараби – көрнекті ойшыл, өзінің замандастарының арасындағы ең ірі ғалым, философ және шығыс аристотелизмінің ең ірі өкілі. Өзінің білімділігі мен сауаттылығының арқасында "Екінші Ұстаз" атауына ие болды. Әл-Фарабидің шығармашылық мұрасы орасан зор (150-ге жуық философиялық және ғылыми трактаттар), ал оның айналысқан ғылыми салалары ол – философия мен логика, саясат пен этика, музыка мен астрономия. Ғылыми еңбектерінің ең әйгілісі "Қайырымды қала тұрғындарының көзқарастары жайлы трактат" деп аталады. Оның атақты “Музыка туралы үлкен трактат” деген шығармасы әлемнің көптеген тілдеріне аударылған.
1.Зиянды ас асказанды аздырады.2.Мен Алматы каласынын тургынымым.3.Когамдык колык.
1. Калпагы ак карасан,
Даригер емес, бирак ол.
Дам мазирин каласан,
Алга усынып турады ол.
Жауабы:аспаз
2. Кус сиякты, кус емес,
Самгап ушкан биикке.
Канаты бар какпадай,
Журсе де сондай биикте.
Жауабы:ушак.
3. Шелек калпак басында,
Сабиз екен танауы.
Кыста кардан туатын,
Тауып корши, сен оны.
Жауабы:аккала
4. Басында еки таягы бар,
Торт аягы бар,
Сегиз туягы бар.
Иегинде сакалы бар.
Жауабы:ешки
5. Алыстан карасам аппак,
Татып карасам татти-ак.
Жауабы:кант
6. Тили бар, уни жок,
Озин адам тусинген.
Журеги бар да, каны жок,
Сойлеп турган ишинен.
Жауабы: китап.
7. Аты онын татти жемис есиминдей,
Жемис халкынын мол несибиндей.
Билмесен бул каланы, онда сенин,
Калады кателигин кеширилмей.
Жауабы:Алматы
8. Уш - торт кана тиси бар,
Шоп котерер куши бар.
Жауабы:Айыр
9. Кумбирлетип тау ушин,
Каиталанды дауысым.
Жауабы:жангырык
10. Жерди журер жони жок,
Судан баска жолы жок.
Жауабы:кайык.
Менин аулам оте тамаша, тыныш. Аулада балалар ойнайтын аткеншек, футбол аланы бар, айналмалы карусельдер бар. Мен 9 кабатты уйде турамын. Биздин аланымыз оте таза. Коршилеримиз бiр бiрiмен оте тату, бiр бирине комектеседi . Карттарга сомкесин котеруге комектесемiз. Менин болмем кишкентай, суйкiмдi. Мен оз болмемдi жаксы коремiн. Жататын жатагым, суйiктi жастыгым, корпем, мамык итим унайды. Сабак жасайтын устелим оте ынгайлы. Оз болмемде озимди еркiн сезинемiн. Тосекте жатканда жаксы ойлар толгандырады, оте адеми тустер киредi. Таттi ойга шомыламын. Менин аулам, уйiм, болмем маган оте багалы