Алакөл
Орналасқан жері: Қазақстан: Алматы облысы және Шығыс Қазақстан облысы
Аумағы: Аралдармен қоса-2696км²
Тереңдігі:
22,1м, ең терең жері-54м
Алихан Бөкейханов-ұлы тұлға.Қазақ елінің қалыптасуында оның сіңірген еңбегі өте мол.Ол Алаш партиясын құрып,қазақ жастарына жаңа сол салып берді
Кто такие кочевники?
1. Общие положения Кочевая цивилизация - определенная сложная, занимающаяся животноводством.
ассоциация людей, переселяющихся по системе, цивилизация. Улица
на выходе повлияла географическая среда и погода. Геофизикалың, касающихся непосредственно на определенных
образуется в природно-климатических зонах. Какие регионы это, их экологические
какая система? Как правило, это степные, полупустынные, пустынные и сухие степи, горы
предгорные, горные пласты. Чаще всего в таком месте мало дождей, годовое количество влаги 200.
Будет только между 400 мм. В такие регионы входят и Казахстан.
2. Кочевой образ жизни-это тот, кто приближал народ к природе, уважал природу, его
признать заинтересованными в мире. Поэтому в кочевых странах понятие «дикая природа» вообще отсутствует
о жизни нет кочевников в природе историки, философы, средневековье
мыслители писали капсуны.
Сохранились ценные записи исследователей других стран о саков. Они
"я считаю, что қазақ күресі была всегда".
оценил. Историк Геродот, живший в V веке до нашей эры, кочевой сниф-
(перенаправлено с "саков")
3. Однако отрицательные представления о номерах встречаются как раньше, так и позже. Древний
В Китае сформировалось понятие "кочевники-дикие, враги культуры". Eypo-
пада также считала кочевников "еще диким, врагом цивилизации". Потому что саков война
он был прекрасным в искусстве, воином, героем, мужественным народом, поэтому соседи вокруг
опасаясь от них независимости. А советская идеология абсолютно отрицательная точка зрения о номерах
". Ведь эта политика является основой истории, традиций и культуры любого народа.
уничтожение цели.
Тема 4
если помогла моя ответ делай лучший ответ п ж
Адырна - қазақ халқының өте ерте заманнан келе жатқан көп ішекті музыка аспабының бірі. Ежелгі заманда бұл аспапты аңшылар ұстаған. Садақ атып, жебе тартып, аң- құстарды аулаған. Әуелде адырна садақ пішінді болды. Кейін бұл аспапты бұғы, марал, арқар тұрпатты аңдардың тұлғасына ұқсастырып жасады. Әуелі ағаштан құрап шанақ, мүйіз жасалынып, шанақтың асты- үсті терімен қапталады.Мүйізге жағалай құлақтар бекітіліп, ішіктер байланады. Сөйтіп, аспапты екі тізенің үстіне қойып, оң қол, сол қол саусақтарымен іліп тартып ойнайды.
Аса таяқ - сілку арқылы үн шығаратын көне музыкалық аспап. Ұзындығы 110- 130 см. Тұтас ағаштан арнайы қалыпта жасалады. Басы күрек тектес. Бас жағына түрлі темір сақиналардан сылдырмақтар тағылып, өрнектермен әшекейленеді. Аса таяқ өзіндік үнімен ерекшеленеді. Аспапты ырғап, шайқап ойнайды. Аса таяқ аспабын ертеде көбінесе бақсылар қолданған. Қазіргі кезде көне үлгілері қайта жасалынып, ұрмалы музыкалық аспаптар тобына қосылады.
Домбыра - қазақ халқының арасына өте ерте және кең тараған, ғасырлар сырын сақтаған қос ішекті шертіп ойнайтын музыкалық аспаптың бірі. Өзіне тән ерекшелігі бар, ішекті, шертпелі аспаптар тобына жатады. Домбыра әр түрлі үлгіде тұтас ағаштан ойылып, немесе құрап жасалады. Мойнына он тоғыздан жиырма екі санына дейін пернелер байланады. Арнайы құлақ күйге келтіріледі.Домбыраның екі ішектісінен басқада үш ішекті, қос жақты, кең шанақты, қуыс мойын, шіңкілдек деп аталатын түрлері бар. Даусы майда, қоңыр, құлаққа жағымды.
Дауылпаз - ұрып ойналатын музыкалық көне аспаптың бірі. Халық тұрмысында кеңінен қолданылған. Әсіресе, бұрынғы кезде, жаугершілікте дабыл қағып, белгі беру үшін пайдаланған. Аспаптың жасалу құрылысы анағұрлым күрделі. Ол тұтас ағаштан ойылып жасалады. Бет шанағы терімен, қапталады. Иыққа асып алып алу үшін қайыстан арнайы аспалы бау бекітіледі. Дауылпаз ағаш тоқпақпен ұру арқылы дыбысталады. Қазіргі кезде дауылпаз аспабы көптеген фольклорлық ансамбльдерде кеңінен қолданылып жүр. Дауылпаз тектес аспаптар әр түрлі атпен басқа халықтарда да кездеседі. Айталық, өзбек халқында - «Тәбльбасс», Қырғызда « Доолбас» деп аталады.