Біз Бәйтерекке барамыз.
Бәйтерекке баспалдақпен көтерілеміз.
Менің мектебімде бейнекамера бар.
Мектепье күзетші ағай бар.
Күзетші ағай бөтен адамдарды кіргізбейді.
Мен үйірмеге қатысамын.
Саша футбол ойнайды.
Қонақжайлылық-адамның келген қонаққа деген ілтипат пен әзетпен қарауы. Әр ұлтта өз мәдениетіне сай әр түрлі әдет ғұрыппен сипатталады. Қазақтардың қанына ана сүтімен даритын қазақ ұлтына ғана тән асыл қасиет. Сондықтан да қонақты сыйлау, құрметтеу, қонаққа деген ілтипат көрсету бала кезден қалыптасады. Шақырылған қонақты әйел адамның жылы жүзбен бетіне күле қарсы алуы, хал ақуалын сұрап төрге отыргызып, дайындаған ас тағамдарын беріп, ренжітпей қайтаруы қонақты сыйлау мен оған көрсетілетін құрмет болып саналады. Егер шақырылған қонақтардың ішінде келе алмағаны болса, әйелі сарқыт салып беріп, оған өз тарапынан сәлем айтады. Жоғарыда аталған құрмет тек қана шақырылған қонаққа көрсетілетін сый-сыяпат емес, ол кез келген уақытта келген қонаққа корсетіледі. Егер келген қонақ асығыс болса, онда әйелі ауыз тию жосынын жасайды. Қонақты күту, сыйлау көбінесе әйел адамға қатысты болады. Сондықтан қазақ әйелдері қонақты сыйлау, күту мәселесін терең меңгерген және оны бала тәрбиесінде катаң ұстанады, егер үйде ата-анасы болмаған жағдайда баласы келген қонақты үйге кіргізіп, қонаққа шай береді. Қазақтар арасында келген қонақты үйге кіргізбей сырттан қайтару ұят болып есептелініп, ата-анасына сын болған. «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген халық даналығында отбасында алған тәрбиенің кез келген уақытта көрініс табатындығын меңзейді. Сондай- ақ, әйел адам қонақ келген кезде бала тәрбиесіне көп көңіл бөледі, қонақ отырғанда баласына ұрыспайды немесе дауысын көтеріп сойлемейді. «Қонағын сүймеген, баласын ұрады, не үйін сыпырады» деген мақал осыған қатысты айтылған.
Абай атамыз өлең сөздің патшасы сөз сарасы деп бекерден бекер айтып кетпеген. Жалпы өлеңнің өзі сөздерден құралғандықтан сөздің сиқыры бар дегенге сенемін. Мысал ата-анамыз бізге жақсы сөйлесе біз марқайып, көңілді болып қаламыз. Қазақта жақсы сөз бар жылы жылы сөйлесең жылан інінен шығады дегендей. Сөз құдіреті адамды жоқтан бар жасайды. Тілдің құдіреттілігі шығар. Өнер алды қызыл тіл . Жалпы айтқанда өлеңнің сиқыры бар, ол бізге көрінбейтін бір дүние шығар кішкентай баланы тәтті ұйқыға жібергенде анамыз бесік жырын түрлі әндер айтып ұйықтататын.
Экология
В первый раз слово экология была внесено в науку (1866)немецким ученым Эрнестом Геккельем. слово Экология вышло из греческого oikos(дом,жилье) и logos(учение).Это означает наш окружающий мир,место где мы проживаем.Значит, как ты держишь в чистоте и порядке свой дом, то также нужно ухаживать за природой которая тебя окружает.
Защищать природу это значить- ухаживать за ней, правильно использовать ископаемые и учится защищать их.Цель знаний и умений экологии -приучить человека любить и ценить природу.
Дальше не могу( простите за ошибки)
Ответ:
Табиғи жолмен ластану: жаңартулардың атқылауы,су тасқыны, сел жүру, топан су басу, өрт.
Адамның іс-әрекеті арқылы ластануы: қоқыс лақтыру, Антропогендік ластануға өндірістік, тұрмыстық қалдықтар, әр түрлі улы заттардың қоршаған ортаға белгілі мөлшерден тыс шығарылуы, табиғи нысандарды орынсыз пайдалануы.