1. какое место считают местом появления казахского языка?
2. кто первый начал печатать книги на казахском языке?
3. кто стал первым поэтом, писавшим на казахском языке?
4. какая известна самая старая книга, написанная на казахском языке?
5. самый известный казахский лингвист
6. самый известный казахский писатель
7. какой процент жителей россии говорят на казахском языке.
8. самый яркий период развития казахского языка
9. первый лингвист, изучающий казахский язык
10. сколько букв в казахском языке
11. ударение в казахском языке
12. сколько гласных в казахском языке
13. богат ли казахский язык?
14. самая известная певица, поющая на казахском
15. буквы, дающие два звука, в казахском языке
16. в каких случаях ставится запятая в казахском языке?
17. сколько книг составлял первый тираж книг на казахском языке?
18. сколько школ в россии имеют в качестве основного казахский язык?
19. самое длинное стихотворение казахского языка?
20. известный переводчик на казахский язык
Менин атамнын уйнде ап- адеми ак кара дактары бар козы болган. оз ози жасыл шопке жайылып мамасына коп ман бермейди. Жакссы шоптерди жаймен деп ,жаман,ащы шоптерди айырып жеуди ози уйренди. Еки- уш аттап басып кишкене оскенде мамасымен ориске шыгуга дайындалып,азирленип журген секилди коринеди .
Сәлем – сөздің анасы» деп қазақ бекер айтпаған. Алайда осы сөздің мән-мағынасын түсінбейтіндер арамызда көп-ау. Берген сәлеміңді алмай, сені көрсе де, көрмегендей қалыпта дәл қасыңыздан өте шығатындарға келесіде сәлемдескің келмейді-ақ. Бірақ келесі жолы да ондай кісілермен амандасасыз. Әйтеуір сіз сәлемдесуден айнымайсыз. Мұныңыз өте дұрыс. Діни кітаптарда да мұсылман мұсылманмен сәлемдесуі міндетті екені айтылады. Бұл – пайғамбарымыздан қалған сүннет.
Бірін-бірі танитын кісілер нәсіліне, дініне қарамастан амандасуы қажет. Өйткені олар, ең алдымен, ақыл иелері және бір-біріне бөтен емес.
Сондықтан сәлемдесу – адамдар арасындағы қарым-қатынасты жалғастырар ең басты тілдік құрал. Алайда ауыз толтырып «Алланың нұры жаусын!» деп, яки «Ассалаумағалейкум» деп сәлемдесіп, оған «Сізге де Алланың нұры жаусын!» деп жауап қатуға тиіс. Өз бауырларымыздың кейбірі ата дәстүрді бұзып, әлі күнге басқаша амандасады.
Өздеріңіз бірін-бірі көргенде беттерінен, тіпті еріндерінен сүйіп сәлемдесетін бойжеткендерді көріп жүрсіздер ғой. Міне, тап сол секілді ерлер де қол алысып амандасуды, тіпті төс түйістіргенді азсынып, енді бір-бірінің беттерінен «шөпілдетіп» сүюге кірісіпті. Әсіресе, мұндай келеңсіз құбылысқа икемділер ел білетін, азды-көпті лауазым иелері екені тіптен қызық. Ұлттың зиялысы болуға жарайтын, көпшілік «бұл бала билікке бір табан жақын жүретін азамат қой» деп қарайтын, костюм киіп, галстук тағып шікірейгендеріміздің кез келген жерде, көбіне қоғамдық жерлерде, кісі көп жиылған орындарда шұрқырасып, алма-кезек беттерін «былшылдатып» сүйісіп жатқанын көргенде өзің де қысылып қаласың.
«Өзі ұялмаған – өзгенің бетін шиедей қылады» деген – осы. Сәлемдесуді осындай деңгейге дейін түсіріп жүргендердікі білместіктен дейін десең, зіңгіттей, білімді адамдар. Бұлардыкі әлде жағымпаздық па? Екеуі де сияқты. Оңаша кабинеттерінде кездескенде солай амандасып жүретін болса керек. Сірә, жүре-бара жұрт көзінше де солай амандасуға көшкен.
Әрине, ұзақ уақыт көрмеген жағдайда балаларды, ұл-қыздарыңды, немере-шөберелеріңді бетінен, маңдайынан иіскеп, сүйіп, елжіреудің сөкеттігі жоқ.
Көпшілік бас қосқан жерде ортақ сәлем бергеннен кейін, жекелеп амандасу – басы артық әрекет. Әдетте жасы кіші – үлкенге, жеке – жалпыға, аттылы – жаяуға, басшылар бұқараға бұрын сәлем беруі – міндет.
Айтау септік үй өрік
Ілік септік үйдің өріктің
Барыс септік үйге өрікқа
Табыс септік үйді өрікті
Жатыс септік үйде өрікте
Шығыс септік үйден өріктен
Көмектес септік үймен өрікпен