Қалың ( дәптер, киім, қар, шөп, тұман,кітап)суық (күн,сөз,хабар)ауыр (тас,жұмыс, тапсырма, сөз, мінезі)жылы (сөз, су,киім)надо в
Nadja11 [58]
Қалың қар бүгін түсті, суық күн бүгінгі ауыр жұмысқа әсер етті.Үйге келгенен соң мен жылы киім киіп алдым.
Тамақтану тәртібі дегеніміз – ас қабылдауда белгілі бір уақытқа бағыну, сондай — ақ тамақтану кезінде астың мөлшерін және мәзірін сақтау деген ұғымды білдіреді. Тамақтану режиміне мына төиендегі принциптер енеді.
<span>Бірінші, тамақтану барысында тәуліктік кесте белгілеу. </span>
<span>Екінші, тәулігіне бір — екі рет қана тамақтану дұрыс емес, белгілі мөлшерде үш – немесе төрт рет тамақтану керек. </span>
<span>Үшінші, тамақ құнарлы болғаны жөн. Себебі, адам ағзасы дұрыс қабылдайтын, оны асқазан еш қиындықсыз қорытатын тағам түрлері, яғни белок, майлар, витаминдер, минералды заттарға бай болғанын адам өзі таңдай алуы шарт. Бұл ретте дәрігер — диоьологтың да кеңесі артық болмайды. </span>
<span>Тәуліктік ас мәзірі әртүрлі болуы керек. Тамақтану кезінде адам өзінің ас қабылдау қабілеті, көңіл — күйіне баса назар аударғаны жөн. Кей ретте тамақ жеңіл жүрсе, кей ретте ол керісінше бұл процесті бәсеңдетеді.Мұны мамандар физиологиялық процесс деп те атайды. </span>
<span>Тәбет дегеніміз – аштыққа қарсы тұратын құбылыс. Ол мына бір принциптермен дәлелденеді. Атап айтқанда, тамақ қабылдау мезгіліне, тағамның түрі, дәмі немесе иісі, түрлі қоспалар, тіпті бұл ретте адам ойы да өзіндік рөл атқарады. Адамның тәбеті шылымға, кофеге, шайға, апиын, ішімдік, тағы басқаларына ашылатын көрінеді. Бірақ, мұндай физиологиялық қажеттіліктен аулақ болған дұрыс. </span>
Тәбет кей ретте асқазанның шұрылдап, маза бермеуі, бос, еш жұмыссыз тұрғандығымен қиналады. Бұл симптом мешкейлерге тән. Бұл орайда халықтық медицина ондай адамдарға бірнеше күн өзіне аштық жариялағанды ұсынады.
<span>Тамаққа деген тәбет сыр білдірмей де келеді. Ол сыртқы фактролардан делдал іздемейді. Адам белгілі тамақты құмартқанда, тәбеті өздігінен пайда болады. Міне, осы кезде адам асханада өзі қалаған ас әзірлеп, дастархан басына жайғасып, тамақтанғанға не жетсін дейді. Және солай да жасайды. Бұл адамның организмі шын мәнінде ас қабылдауға дайын екендігінен жақсы хабар бергендігі.</span>
Ответ:қазақ өзі жылқыны баптайтын халық.қазақ халқы жылқы ішсен сусын міңсен көлік деп айтып кеткен.ия шыныменде жылқы малдың патшасы ғой негізі жылқы мейірімді ақылды болып келеді
Қазақта нақыл сөз бар сиырдан құласан мүйізін төсейді қойдан құласан бұйрегін төсейді жылқыдан құласан жауынырын төсейді дейді екен
Объяснение:көмек керек болса сұра əрдайым дайынмын
Алтыбақан- қазақ халқының көптеген мерекелерінде ойналатын ұлттық ойындарының бірі, көптеген жастардың бас қосып, өлең айтып, көңіл көтеретін сүйікті жерлері. Алтыбақанды құру үшін ұзындығы 3-4 метр болатын 6 ағаш, тақтай мен 3 арқан қажет. Алтыбақанды 2 адамнан тебеді ол көбіне қыз бен жігіт. Қалған ойнаушылар қалжыңдасып, өлең айтып алтыбақан тепкен қыз жігітті қолдап тұрады.