Электронды журнал
Электронды журнал қазіргі заманға сай программа.Электронды журнал қазіргі ата-аналар , оқушылар үшін өте тиімді.Электронды журнал арқылы күнделікті сабаққа дайын немесе дайын еместігін білуге болады.Ата - ана баласының сабағынан хабардар болып отырады.
-АЙХАНЫМ СЕН МУЗЫКАЛЫК АСПАПТАРДЫ БІЛЕСІҢБЕ?
-йə АЙБЕК мен КАзақтың аспаптарын жақсы білемін.Олар домбыра,саласына,баян,бубен жаңа т.б
-Керемет!аспаптар екіге бөлінеді
ҰРМАЛЫ және ҮРМЕЛІ
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
Қазақ халық музыкасының тарихына көне түркі дәуірінен бергі кезеңдегі музыкаүлгілері мен тарихи-мәдени мәліметтер енеді.
Қазақ фольклорының елеулі бір арнасы – эпос. Оған тән музыкалық мақам-саздардың қазақ мәдениетінен алатын орны ерекше. Әдеби мәтінге қарағанда музыкалық мақамның марқалау болатыны белгілі. Қазақ эпосы негізінен екі түрлі поэзиялық өлшемге негізделсе (7 – 8 буынды жыр және 11 буынды қара өлең), оның мақамы да осы жүйеге құрылады. Қазақ музыкасындағы сырлы сазды, терең толғанысқа толы кең тынысты, әуезді әндер – 19 ғасырдан желі тартса, речитативті әуенге құрылған эпикалық дәстүр – алғашқы, лирикалықәндер – соңғы құбылыс. Бірақ, дәстүртұрғысынан келгенде қазақ даласының түрлі аймақтарында олардың бәрі бірдей сақтала бермеген. Сыр бойы, Атырау алқабында – эпос, Жетісуда – терме, Орталық Қазақстанда кең тынысты лирикалық әндер басым дамыған.
егер көмектессе лучший ответ қылшы п ж
Мұғалім берген тапсырманы орындау керек. Үлкендерді құрметтеу үшін, олардың сөздерін жақсы тыңдау қажет.Кішкентай балалармен ойнауды жақсы көремін. Мен би билегенді уйренгім келеді.
Менің Қазақстаным - ең қымбат, маңызды, суйетин елім. Бұл менің - Отаным. Мен өз Отанымды мақтан тұтамын. Қазақстан көпұлтты халық. Ол ауданы бойынша әлемде 9 орынға ие! Қазақстан - улкен мемлкет, оның табиғаты өте коркем. Бұл таулар, шөлдер және шөлейттер. Біздің ата-бабаларымыз сан ғасырлар бойы осы жеріміз үшін күрескіп осы байтақ жерімізде бізге болашаққа
мұра етіп қалодыру үшін талпынған.Қаншама еңбек,тер, қан төгіліп, қанша қуаныш пен қайғыны бастарынан кешкен.