Бақытымсың, жаным анам, жан анам,
Мен өзiңдi періштеге балағам.
Ауырмашы, қартаймашы ешқашан.
Мақсатыңа жетші әр кез қалаған.
Өзіңсің ғой өмірімнің тірегі.
Аман жүрсең - маған сол гой керегі.
Бақытты бол, ауырма деп тілейді
<span>Сәбиiңнiң жұдырықтай жүрегі!</span>
Раушан осимдикке жатады .онын ииси те керемет
Менің қалам Біздің қаламыз
Сенің қалаң Сендердің қалаларың
Сіздің қалаңыз Сіздердің қалаларыңыз
Оның қаласы Олардың қалалары
А.с қала
І.с қаланың
Б.с қалаға
Т.с қаланы
Ж.с қалада
Ш.с қаладан
К.с қаламен
Менің мемлекетім
Сенің мемлекетің
Сіздің мемлекетіңіз
Оның мемлекеті
Біздің мемлекетіміз
Сендердің мемлекеттерің
Сіздердің мемлекеттеріңіз
Олардың мемлекеттері
А.с мемлекет
І.с мемлекеттің
Б.с мемлекетке
Т.с мемлекетті
Ж.с мемлекетте
Ш.с мемлекеттен
К.с мемлекетпен
А.с
«Көксерек», жазушының повесі. Реалистік әдебиет дәстүрі тудырған мотивтерді шеберлік палитрасындағы сан алуан бояулар мүмкіндігін өз мұратына орай өнерпаздықпен жаңғырту арқылы жазылған жаңа тынысты шығарма. Автор шағын көлемге мол мағына сыйдырған. Бейнелеп отырған болмыстың қырсырын бажайлай таныған суреткер зады ежіктеуден, тамшы арқылы көл суретін, тас арқылы тау кескінін елестетуді эстетикалық мұрат тұтқан. Бұл образ табиғатына сандық белгіден гөрі сапалық ерекшелік хас екендігін айқындап, әсемдіктің гармонияға, симметрияға, тұтастыққа кіндіктестігін тағы да тиянақтай түседі. Повесть шағын-шағын сегіз тармаққа бөлінген. Бұлар дөңгеленіп, аяқталған сом сурет, өз алдына жеке картина іспетті, әрқайсысында әр түрлі баяндау, суреттеу тәсілдері қолданылған. Адам – бөлтірік – орта. Бұл үшеуін автор диапектикалық байланыста бейнелеу үшін, қажетіне қарай баяндау әдісін құбылтып, өзгертіп отырады. Кісі қолында өскен қасқыр күшігінің қалыптасуында қоршаған орта ықпалы бірінші қатарға шығарылады.