Жалқы есім----имена собственные
жалпы есім---имена нарицательные.
1) Оңашаланған айқындауыш: Бір үйден, бір кісінің қасынан, мұншалық көп кітап көргені осы.
2) Қосарлы айқындауыш: Ер Қосай, Баян сұлу, Құрманғазы күйші.
3) Қосарлы айқындауыш: телефон-автомат, Жамбыл ақын
ЖОСПАР:
1. «Дүние де өзі,мал да өзі».
2. «Қалың елім,қазағым».
3. Татулық пен тұрақтылық.
4. «Өлең-сөздің патшасы».
5. Түйін.
«Ұлы Абайдың шығармашылық мұрасы-халқымыздың ғасырлар бойы маңызын жоймайтын рухани қазынасы.Маңызын жоймау былай тұрсын,заман өзгеріп,қоғамдық санада күрт сапырылыстарпайда болған сайын бұл қазына өзінің жаңа бір қырларымен жарқырай ашылып,қадірін арттыра түсетініне Абайдан кейінгі уақыт айқын көз жеткізді.
Ақынның дүниеге келгеніне бір жарым ғасыр,ал өзінің мәңгі өлмес шығармаларымен халқына сөздің ұлы мағынасында ұстаздық ете бастағанына ғасырдан астам уақыт өтті.Содан бері оның артына қалдырып кеткен мұрасы елі мен жұртының рухани өміріндегі қай бұрылыстар мен қай құбылыстар тұсында да айнымас темірқазық,адастырмас құбыланама болып қызмет етіп келеді.
Бұл күнде Абай сөзі әр қазақтың ағзасына ана сүтімен бірге дариды десе,артық айтылғандық емес.Ана сүті тән қорегі ретінде жас сәбидің буыны бекіп,бұғанасы қатаюына қызмет етсе,ақын сөзі оның санасына адамдық пен азаматтықтың ұрығын сеуіп қызмет етеді».
(Ж.Ысмағұлов.)
Өнер-білім жолындағы ізденісін Абай өз бетімен үйрену арқылы дамытады,орысша кітаптарды көп оқиды.
80-жылдардың орта кезінен бастап,Абай ақындық жолға біржола бет бұрды.Бұл кездегі оның өлеңдерінің қай-қайсысы болсын-толысқан ой-сананың жемісі.Бұған дейін арагідік жазған өлеңін өз замандасы Көкпай атынан таратып жүрген Абай 1886 жылдан бастап өз атына көшірген.Осы жылдардан бастап Абай өлеңді үзбей жазуға тырысқан.
Ответ:
Партаның қасында менің сөмкем тұр.
Мектеп дүкеннің маңында орналасқан.
Терезенің жанында дәптер мен қалам тұр.
Үйдің есігі ашық тұр.
Бассейннің дәл қасында менің үйім.
Объяснение:
это 4 тапсырма да?
Бүгін аз емес туралы Едиге Кутлыкияулы жазады<span>, </span>сияқтытуралы баһадүрде<span>, </span>алтынның орды" жауларын"разгромившем<span>, </span>сияқты туралы ұлттық бірліктіңтүртіндісімен ставшем "ұлы би"<span>. </span>Жырлар<span>, </span>аңыздар туралыбаһадүрдің Едиге ерліктерінде жаядай татар арасындатаратып жібер-<span>, </span>башкир<span>, </span>карачайцев<span>, </span>ногаев<span>. </span>Түркінің осытармағының өкілдері Едиге өзінің ұлттық батырыменесептейді<span>, </span>жорый<span>, </span>не оның тозаңы оның жеріндепокоится<span>. </span>Еріксіз күлімсіреуді шақырт- біреудің барлыққазақтардың ортақ баһадүрді әлдеқандай тағайындыаймаққа қазықтау қалайтын авторының аусарлығы.Мынадай аусарлық ашық "оған материалда бақыланады,оңтүстік бас біздің мынадай баһадүр болады<span>, </span>сияқтыЕдиге" "Айгак" деген газетте жария<span>. </span>Осындай мінезді Ж.Айменова жарияланымы туралы Едиге баһадүр тасиды,"Түркістан" газетінде<span> 8.</span>VII<span>.10 </span>жылдың<span>. </span>Ж<span>. </span>Айменов өзініңматериалында тауды шоқыдан жаз-<span>: </span>Едиге тозаңы тастыңүймегінің астында ажырата білмеп шоқыда покоится<span>. </span>Алсондай-ақ жас ғалым Е<span>. </span>Магауин туралы осы тауда олай:"қазір жазды ол тау Едиге аталады<span>. </span>Оның биіктігі болеемыңды <span>келеді</span>