(1846-1946)
Екі ғасырдың куәсі, жыршы-жырау, халық ақыны, ірі айтыскер ақын Жамбыл Жабаев 1846 жылы 28 ақпанда қазіргі Жамбыл облысы, Жамбыл тауының етегінде дүниеге келді.
Ұстазы Сүйінбайдан бата алған Жамбыл Бақтыбай, Сары, Сарбас,Досмағамбет, Құланаян Құлмамбет, Шашубаймен айтысып, оларды жеңгеннен кейін Жетісудің ерен жүйрік ақыны аталады.
Бұл айтыстарда ақын қарапайым халықтың мұңын мұңдап, жоғын
жоқтайды.
1916 жылғы көтеріліс кезінде Жамбыл патшаның соғысқақазақтан қара жұмысқа адам алу жарлығына қарсы шығып, өлең - жырлар шығарады.
Жамбылдың шығармашылық өрлеу дәуірі жасы 70-тен асқан соң, кеңес өкіметі қамқорлығы арқасында ашылады.
Жамбыл есімі Одаққа кең жайылып, Кеңес Одағындағы әрбір маңызды оқиға мен қол жеткен жетістік оның жырларына арқау болады.
1936 жылы Жамбыл Москвада өткен қазақ өнерінің онкүндігіне, 1937 жылы грузин ақыны Шота Руставелидің туғанына 750 жыл толу тойына қатысады. КСРО Жоғары кеңесінің президиумы Жамбылдың халық поэзиясын өркендетудегі еңбегін айрықша бағалап, оны "Еңбек Қызыл ту", "Ленин" орденімен марапаттайды.
Ұлы Отан соғысы жылдарында Жамбыл өлеңдері кеңес жауынгерлерін, халқын жауды жеңуге жігерлендірді. Ол ең жоғарғы сыйлық - Мемлекеттік сыйлықтың иегері атанды.
Жамбылдың "Өтеген батыр", "Сұраншы батыр" аталатын дастандарында халық үшін еміренген, еліне қамқор, пана болған халық батырларының ерлік, адамгершілік бейнесі өрнектелген.
Қорқыт Ата[1]<span> – </span>түркі халықтарына<span> ортақ ұлы ойшыл, </span>жырау<span>, </span>қобызшы<span>. Қорқыт Ата өмірде ізі, артында әдеби-музыка мұрасы қалған тарихи тұлға ретінде белгілі. Қорқыт Атаның өмір сүрген кезеңі туралы ғылымда әр түрлі болжамдар қалыптасқан. Алайда зерттеулердің көпшілігі Қорқыт Ата </span>Сырдария<span> бойында өмір сүрген </span>оғыз-қыпшақ<span> тайпалық бірлестігінде 10 ғасырдың басында дүниеге келген деген тұжырымға саяды. </span>Рашид әд-Дин<span> “</span>Жамиғ Ат-Тауарих<span>” атты тарихи шежіресінде Қорқыт Атаны </span>қайы<span> тайпасынан шыққан десе, </span>Әбілғазының<span> “</span>Түрік шежіресінде<span>” оның тегі </span>баят<span> екендігі, </span>оғыздардың<span> елбегі болып, 95 жасқа келіп қайтыс болғандығы айтылады. </span>Сыр<span> жағасына жақын жерде Қорқыт атаның зираты болғанын Ә.Диваев, т.б. ғалымдар өз еңбектерінде атап өтеді. Ә.Қоңыратбаевтың зерттеулерінде Қорқыт ата 11 ғасырдың басында дүниеден өткен делінсе, </span>Ә.Марғұланның<span> еңбектерінде ол 7 – 8 ғасыр аралығында өмір сүрді деген пікір айтылады. Қазақ философиясы тарихында Қорқыт Ата– ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін жасаған ғұлама </span>ойшыл<span>, әлемдік ақыл-ой мәдениетінде өзіндік орны бар </span>философ-гуманист<span> ретінде көрінеді. Қорқыт Ата жайындағы аңыздардан оның бойындағы үш түрлі өнер ерекше айқындалады. Біріншіден, ол </span>оғыз-қыпшақ<span> ұлысынан шыққан айтулы </span>бақсы<span>, [[|Абыз (адам)|абыз]]. Екіншіден – </span>күйші<span>, </span>қобыз<span> сарынын алғаш туындатушы өнерпаз. Үшіншіден – әйгілі </span>жырау<span>, оның жырлары оғыз-қыпшақ өмірін бейнелеген әдеби-тарихи мұра. Түркі халықтарының фольклорындағы Қорқыт Ата туралы аңыз әңгімелердің бірі оның туылуына байланысты. Қорқыт - түркілердің оғыз ұлысынан шыққан асқан сәуегей, бақсы, күйшілік, жыршылық өнерлерінің атасы болып табылады.</span>
Лета не было, презентацию делать нету смысла.
А.с. кім?не?Достық
І.с. Кімнің?ненің? Достықтың
Б.с. Кімге?неге? Достыққа
Т.с. Кімді?нені?Достықты
Ж.с. Кімде?неде?Достықта
Ш.с,Кімнен?неден?Достықтан
К.с. Кіммен?немен?Достықпен