План1. Вік персонажа.2. Справжнє ім’я Алі.3. Зовнішність.4. Вчинки та риси вдачі.5. Відношення інших персонажів до Алі.
незвичайне: дівчинка бачить невідому істоту, потрапляє у країну, де живуть всі незакінчені діла... це те що потрібно? я не зрозуміла питання...
а потім узяв зі скрині материну нову білу свиту, ну вот что он взял, материнскую новую белую свиту.
Оксанко-радісно вигукнула Оленка побачивши подругу
"пряма мова"-слова автора
Учитель нас попередив:будьте уважні!
слова автора:"пряма мова"
буде зроблено-відповів я дідусеві
"пряма мова"-слова автора
контролер запитав:усі готові?
слова автора:"пряма мова"
Доктор" яксоціальнийнаратив: тексттаінтертекст // СловоіЧас. – 2005. – No 3. 6. ГребенкаЕ.Романы, повестиирассказы: [В 8 т.]. – Спб., 1847. – Т. 4. 7. ГребінкаЄ. П.Твори: У 3-хт. – К., 1980. – Т. 1: Байки. Поезії. Оповідання. Пові-сті. 8. ГребінкаЄ. П.Твори: У 3-хт. – К., 1981. – Т. 2: Прозовітвори 1841–1845. 9. ГребінкаЄ. П.Твори: У 3-хт. – К., 1981. – Т. 3: Повісті. Оповідання. Нариси. Статті. Рецензії. Листи. 10. ДеркачБ. А.ЄвгенГребінка: Літ. портрет. – К., 1974. 11. ЖурП.Літоперше. ЗхронікижиттяітворчостіТарасаШевченка. – К., 1979. 12. ЗадорожнаЛ. М. ЄвгенГребінка: Літ. постать. – К., 2000. 13. ЗубковС. Д.ЄвгенПавловичГребінка. Життяітворчість. – К., 1962. 14. ЗубковС. Д.РусскаяпрозаГ. Ф. КвиткииЕ. П. Гребенкивконтекстерусско-украинскихлитературныхсвязей. – К., 1979. 15. КирилюкЄ.ПрозаЄвгенаГребінки // Життяйреволюція. – 1930. – No 2. 16. КодацькаЛ. Ф.ХудожняпрозаТ. Г. Шевченка. – К., 1972. 17. Описькнигам, принадлежавшимТ. Г. Шевченко // АнісовВ., СередаЄ. Літо-писжиттяітворчостіТ. Г. Шевченка. – 2-гевид., доп. – К., 1976. 18. ПравдюкО.Т. Г. ШевченкоімузичнийфольклорУкраїни. – К., 1966. 19. ПриймаФ. Я.ШевченкоирусскаялитератураХIХвека. – М.; Ленинград, 1961. 20. РосовецькийС. К.Та-расШевченкоіфольклор. – К., 2011. 21. РусанівськийМ.Шевченкоіукраїнськалітературапершоїполовини XIX сторіччя //
Відповідь:
Пояснення:
1. Увага до неповторного внутрішнього світу людини. Приклад: композиція твору побудована навколо внутрішнього світу головного героя, а саме — його спогадів. Також, велика увага приділяється кожному персонажеві твору як неповторній особистоті
2. Прагнення поєднати ідеал з дійсністю. Приклад: хлопці прагнули зняти фільм за історіями Богдана та не зупинялися не перед якими труднощами на своєму шляху
3. Гострий конфлікт між добром і злом. Приклад: розповіді з подорожей Богдана. Епізод боротьби Богдана з однооким китайцем
4. Культ героїзму, активності, боротьби, сильної, вольової особистості. Приклад: будь-який персонаж твору вписується в цей образ.