Қала мен ауыл адамдарының өмірін салыстыруға келе бермейді. Үлкен қалада тұру қандай тамаша. Қалада бәрі дайын, жылы үй, үйде салқын су, ыстық су ағып тұр. Қалада әсем ғимараттар, мәдени орындар, саябақтар. Қандай оқу орнында оқығың келеді, спортпен айналысасың ба, біліміңді жетілдіресің бе таңдау көп, тек өзің дұрыс таңдай біл. Ия, қалада тұратындарға қызығамын.
1. Кімдер курстық жұмыстарын тапсырыпты?
Студенттер не тапсырды? Студенттер не істеді?
2. Студенттер қайда кірді?
Студенттер қашан дəрісханаға кірді?
Қоңырау соғылғанда, дəрісханаға кімдер кірді?
3.Əкем газеттен не оқитын?
Əкем соңғы жаңалықтарды қайдан оқитын?
Газеттен соңғы жаңалықтарды кім оқитын?
4.Кім баласына жақсы тəрбие берсем дейді?
Əке шеше баласына қандай тəрбие берсем дейді?
Əке шеше баласына не берсем дейді?
5.Кім əрқашан ізденіс үстінде жүреді?
6.Не үшін емтиханға көп дайындалдым?
7.Балалар аулада ойнамақшы болып, қайда шықты?
Балалар не үшін далаға шықты?
8. Мен не үшін қосымша тапсырма тапсырамын?
Сабырлылық — адам мінез-құлқына тән байыптылық пен ұстамдылықты білдіретін асыл қасиет.
“Сабыр түбі — сары алтын”, “Сабырлы жетер мұратқа, сабырсыз қалар ұятқа” деген халық даналығында сабырлылық адамды жамандықтан сақтап, жақсылыққа бастайтын ізгі қасиет ретінде айқындалады. Сабырлылық қажыр-қайратпен ұштасып, ер бойындағы ар, ұждан, ынсап сияқты қасиеттерге негіз болады. Сабырлылық әрбір істің ақырын ниет ақтығына табан тіреп, әділеттілікке сенімін жоғалтпай күтіп, байсалды әрекет жасаудан көрінеді. Сабырлылық өз ісінің ақтығына сенімді, ниет-тілеуі түзу, тағдырдың бір құдайдан екендігіне сенетін, әрбір қиындыққа сынақ ретінде қарап, мойымайтын адамға тән. Сабырлылықтың қажыр-қайратпен оның адам бойындағы бойкүйездік, немқұрайдылық, еріншектік сияқты жаман қасиеттермен ымыраласпайтындығының негізгі белгісі. Себебі аталмыш жаман қасиеттер үмітсіздіктен, торығудан, жасып, жабығудан, тоғышарлықтан туындайды. Сабырлылыққа қарама-қарсы тағы бір ұғым орынсыз ашушаңдық болса, ол адамның ақылға жүгінбей, шолақ ойлар байыпсыздығының, салмақсыздығының көрінісі. Сондықтан да сабырлылық адами кемелдіктің белгісі ретінде ақылды — азық, қайратты — қару, иманды — серік еткен ер бойынан байыптылық, ар-ұят, ынсап ретінде табылатын асыл қасиет.
“Ас-сабур” — Құран Кәрімде Құдайдың көркем есімдерінің бірінен аталып, оны Алланың ізгі сипаты деп біледі. Құдайға тән “сабыр” сипаты адам ақылынан тыс екені белгілі. Себебі ол уақыт пен мекенге тәуелді емес. Ал уақыт пен мекенге және өзінің пенделік әлсіздігіне байлаулы адам үшін, “Иеңдей болам деме, иеңе ұқса” деген аталар өсиетіне лайық, ниетін түзеп, ізгілікке ұмтылуы, сабырмен серік болуы рухани дамудың жолы.
"Бірлік болмай тірлік болмас"- деп атам қазақ бекерге айтпаса керек ,себебі ,бірлік жоқ жерде әрдайым дау жанжал туып тіршілікте өмір сүру қиындай түсері сөзссіз.Тату тәтті, ашық аспан астында, бірлігіміз жарасқан ұлт болып мәңгі өмір кешейік ағайын.
Томирис өмірі қайғыға, сынаққа және азап шегуге толы. Халықтың тәуелсіздігі үшін күресті басқарған Томирис тарихы, оның ақылсыз қабілеті — сақ Үкіметінің бейнесін өзекті әрі қызықты етеді.
Зерттеушілер патшаның өмірін б. з. д. VI ғасырға жатқызады — б. з. д. 570-520 жж. оның әкесі массагеттер патшасы Спаргапис болды. Анасы-тайпа көсемінің қызы Әбиев.
Қыздың анасы босану кезінде қайтыс болды. Спаргапис-тамаша тактик, шебер жауынгер және дана билеуші — өзі өсіп, қызы тәрбиеледі. Сол кезде әйелдер басымдылық құқығына ие болды. Сондықтан патша лайықты мұрагер дайындады.Суретке қара мәтіннің құрастыруы
Вот если норм сделай этот комент лучшим! ПЖ(и подпишись если не сложно)