<span>Ерлiк шынайы және ұғымға адам жорамал не сал жорамал не «ерлік»? Ерлiк, батылдық ерлiк - сыни жағдайда </span><span>өзін өзі құрбан болу</span><span> . Бiрақ мүмкiн ли жорамал ерлiк болады ма? Нақты мысалдарға шығу бұл көремiз. Ендеше, бiз бiз сөзге сал «ерлiк» мағына том бықығанмен шынайы генi атайтын ба? Мұндай қаhарман қауiп-қатер жек көре өрт шақыруға болады, баланың от ашу шығарады, үшiн тәуекелдiң денсаулығы үшiн минималды өтуге болады, бiр жағынан күте тұра алар ма едi, зья оның друы қашан - өрт от өшiредi. - Әр түрлi елдерде оқ бiтетiн соғыс қимылдары дәрiгерлер, арашалаушы жарымжан болған адамдар уақытында және снаряд жауласушы топтаулары,- да көрсетедi мысалдың АЖ ерлiктiң тинногосы____</span><span>- Тонаушының жол батыл тұратын милиционер даяр мысықтың мөлшер сәкiсi үшiн өлтiрсiн немесе қансыратылған ақшаларды буда,- шынайыдан күмән емес батыр. Бiрақ бұл жәнесi жорамал ге роизма қайғылы мысалдары. Мынадай терроршы «ерлiк» - Камикадзе)) кiнәсiз душтердi жүздiктiң өз қопарғыш жоятын. Және бiр жағынан олардың «ерлiктер» негiзiнен халықтың батыл жөнге салынған топтары қаhармандық кейбiр елдерде есептейдi, және жорамал ерлiк бар. Биiк мақсатты ешқандай да мүмкiн ақтасын тiптi кiнәсiз адамды қанның бiр тамшысы! - Мүмкiн, келесi менiң мысалым және мәндiлiк арналған бу емес бала сондай болып, керiсiнше қарашы олардың мұғалiм ие болуға атамайтын өз дос жамылатын бала,- Ең болмаса және салыстыру мұндай артық қатты, мүмкiн, бiрақ тап мұндай жорамал ерлiктi подлень кiшкентай, және тонаушы «ерлiк» қан төккен үлкен өседi, тiптi және ым. Мен бұл, бiреу даулы, пiкiр үшiн қалайда!!!!!!!!!</span>
Міне, бата, ақ ниет,
Бола берсін берекет.
Қиын дейді қиямет,
Жақын дейді ақырет,
Құлшылық қыл Аллаға,
Қыл көпірден таймай өт.
Кірсін дәулет,
Шықсын бейнет.
Алла атымен бейнет ет.
Жоқ-жітікке рақым ет.
Тәңір сені қолдасын,
Уайым-қайғы болмасын.
Қабыл болсын оразаң,
Әулетіңді оңдасын!
Жаханды дамудың ең осал тұсы-адами құндылықтардың төмендеуі.
Бүгінгі қоғамымыздың қаһарманы-IT мамандары. Хоккейден əлем чемпионатына Қазақстан жолдама алды. Күздің ортасында Арман қырманға су тасумен болды
Ол ауырып болды, бірақ дәрігер баруға емес. Мен нан сатып алып, және менің досым - сүт. Яғни аяз, содан кейін қар. Ол қаласында тұрадықалалық, және оның ата-анасы ауылында.
1830 - мын сегиз жуз отыз .
1832 -<span>Мың сегіз жүз отыз екінші.
</span>1961-<span>бір мың тоғыз жүз алпыс бір.
1991-</span><span>бір мың тоғыз жүз тоқсан бір.
1997-</span><span>бір мың тоғыз жүз тоқсан жеті.
Всё.</span>