Бүгін оқу залына барасың ба?
Жоқ, бүгін үйде дайындаламын.
Оқу залына ертең барайық.
Жарайды, онда ертең барамыз.
Адамның өмірі мақсатсыз өтпеуі тиіс.
<span>МЕН БОС УАҚЫТЫМДА КІТАП ОҚЫҒАНДЫ ҰНАТАМЫН СОНЫМЕН ҚАТАР ЖАНЫМА ЖАҚЫН ӨЛЕҢ ТЫНДАП СОЛ ӨЛЕҢДІ ҚАТАР ҚОСЫЛА ШЫРҚАЙМЫН,ЖӘНЕ ДЕ ТАЗА АУАДА СЕРУЕНДЕГЕН УНАЙДЫ СОСЫН ТАМАҚ ЖАСАҒАН УНАЙДЫ СОСЫН ҚҰРАНДАР,СҮРЕЛЕР ОҚЫП,СОНЫМЕН ҚОСА АТПЕН СЕРУЕНДЕГЕНДІ ОТЕ ЖАҚСЫЫ КОРЕЕЕМІН.... </span>
Тапсырма қайда?Сен тапсырманы үмытыпкетін
<span> Сән әлемінде өткен ХХ ғасырдағы киім кию үлгісін өзіндік эстетикалық, ұлттық және философиялық ерекшеліктеріне қарап, бірнеше онжылдықтарға бөлу дәстүрі қалыптасқан: 40 жылдары – әскери киім үлгілерінің жаппай белең алуы; 50 жылдары – париждік шиктің гүлдену дәуірі; 60 жылдары<span> </span>– ағылшындық эксцентрика десек, 70 жылдары – хиппизм; 80 жылдары – итальяндық тенденциялар басым болса, 90 жылдары – жапондық дамыған жоғары технология заманы. Сол кезеңдегі<span> </span>киім кию үлгісі сән әлемінде өзіндік стильдер туғызды. Олар мыналар: «ретро», «гранж», «хаус», «байкерлер» мен «рокерлердің» стилінің әсерінен туған «панк» стильдері. «Классикалық үлгідегі» сәнқойларды сән тілінде «фрик» деп атайды, ағылшын тілінен аударғанда «ұсқынсыз» деген мағына білдіреді. Шын мәнісінде, нағыз фрик, панк пен хаустағылар стиліндегідей, өзгеден бөлек киімімен жұртшылық көзіне бірден түсуді өзіне басты мақсат етпейді, мұндағы бар бәле костюмнің ерекше көрінісінде. Костюмнің ұқыпты, ыңғайлы әрі өзгеше болуына ерекше мән беріліп,<span> </span>әсем көрінісімен хаустық стильді сүйетіндерді басып озады. </span>