Қоңырау соғылып сабақта басталды. Мұғалима сыныпка кіріп өткен тақырып бойынша пысықтама жұмысын жүргізіп жатыр. Самат тақтаға есеп шыгаруға шыкса, ал Бақытжаннан ереже сурау үстінде
Күнгі болма
Көпшіл бол.
Сараң болма
Ашық бол.
Ойына оралу-ойлану деген сияқты менімше
Бармаған жері баспаған тауы жоқ-барлық жерге барған,адасқан,іздеген т.б
Ответ:
Еламан – еңбекші қауымның өзгеден алабөтен артықшылығы жоқ қатардағы өкілі. Оның шектен тыс жуастығы, сылбырлығы, шешуші сәттердегі екіұдайлығы бізге таныс революционерлер мінезінен алшақ жатыр. Тек қана адам ретінде сараптағанда кінәлауға да болмайтын дағдылар Еламан жан дүниесіндегі адамгершілік максимализм, турашылдық, намыс сарылып әділет іздеу іспетті ұждандық-этикалық сапалар аясында табиғи қалпымен нанымды. Саяси-әлеуметтік сауаты ашылмаған, қазақ даласындағы тұңғыш өнеркәсіп салаларының бір түрі – балықшылық кәсібімен күнелткен, мәдени-ағарту орталықтарынан алыс, табиғаты қатал Арал теңізі өңіріндегі жандардың ел тұтастығы мен егемендігі үшін күреске шығуы – тарихи заңды құбылыс.
“Қан мен терде” Еламан – Ақбала – Тәңірберген жүлгесімен көрініс береді. Еламан басындағы сергелдең мен Ақбала кешкен адасу соқпағы, Тәңірбергеннің азап пен ар талқысында талықсуы – күрделі көркемдік-эстетикалық шешім.
Объяснение:
Оспанхан Әубәуіров (4 тамыр 1934, Алматы облысының Жамбыл ауданындағы Үшбұлақ ауылы-1986, Алматы) - сықақшы. <span>-</span>