<span>1. Життя мишки у багатого
господаря.
2. Зустрічь зі своїми сестрами з міста.
3. Господар наживається на війні і
гроші складає у ящик під ліжко.
4. Байдуже ставленняя до
жінки-жебрачки.
5. Війна для господаря —
щасливий час.
6. Мишка вирішує завдати шкоди господарю за його жорстокість.
7. Вона довго гризла ящик з грошима, а потрапивши до нього,
перетрощила геть усе.
8. Мишка покинула хату господаря.
9. Господарь в усьому звинувачує свою жінку.<span /></span>
За калейдоскопічними очима
Тут немає таємниці, яка лежить.
Вона одна, щоб побачити все це
З її положення на стіні.
Ми шукаємо щось у її посмішці.
Ми стоїмо, щоб вивчити її деякий час.
Її обличчя краси ми шукаємо.
Що вона скаже, якщо вона могла б говорити?
Чи її краса, о, так рідко?
Чи була Мона просто першою ярмарок?
Чи є вона дзеркальним зображенням мене?
Це те, що я повинен побачити?
Портрет Мони на стіні -
Комбінація всіх нас.
Там хтось там доторкнеться
У красі її волосся.
Це удари призми в її очах
Робить її таким мудрим.
Грайлива кривизна її губи
На її щоках можна танцювати придушення.
Їй краса це Мона Ліза
Але так є Пижанська Башта Піци.
У чому полягає таємниця?
За калейдоскопічними очима ...
Ответ:
Объяснение:
Поема складається із вступу, 11-ти основних розділів, «Епілогу», прозової передмови і «Приписів». Вступ і «Епілог» є композиційним обрамленням поеми. У вступі поет декларує свій ідейний задум — оспівати гайдамаків. Тут він утверджує ідею народності літератури і право українського письменства на існування та розвиток.
Кожен розділ поеми сповнений драматичного напруження. На відміну від багатьох тогочасних драматичних поем, у Шевченка, як і в письменників-декабристів, як і в Олександра Пушкіна, романтична лінія на другому плані. Поет докладно вмотивовує події Коліївщини як великого народно-визвольного руху. Гайдамаки виступають у поемі, вперше в світовій літературі, справжніми творцями історії. Це найповніше розкривається в розділах «Треті півні», «Червоний бенкет», «Бенкет у Лисянці», «Гонта в Умані» та інших. Шевченко майстерно зобразив картини передгроззя, наростання народного гніву. Напруженість збільшується з кожним розділом, швидка зміна подій створює відчуття руху. Події подано в широкому епічному плані.
Просматриваю,смотрю,гляжу,пересматреваю
"Последний день Помпеи" Брюллова.
Впервые я познакомилась с этой картиной в детстве, мне было около 5 лет.
В квартире моей подруги я увидела репродукцию картины, а ее бабушка
рассказала нам, что на ней изображено. Недавно я наконец-то смогла
увидеть этот шедевр вживую в Русском музее и была потрясена. Я не
ожидала, что картина такая огромная. От нее исходит невероятная и
пугающая энергетика. Я смотрела на нее, как зачарованная, и не могла
отвести взгляд.