1)Табиғатта үздіксіз өзгерістер болып жатады.
3)Ғалымдар,оқытушылар және басқа мамандар Интернетке кіре отырып,оның лайықты мумкіндіктерін бағалады.
4)Кешендік демалыс үшін қыстыгүні өте әдемі болады
1)Иә көмектесті.
2)Әрине, жинады.
3)Иә,тыңдады.
4)Ештеңе жеген жоқ.
5)Денің сау болсын деді.
6)Біреудің затын рұқсатынсыз алуға болмайды деді.
Қорқыт Ата[1]<span> – </span>түркі халықтарына<span> ортақ ұлы ойшыл, </span>жырау<span>, </span>қобызшы<span>. Қорқыт Ата өмірде ізі, артында әдеби-музыка мұрасы қалған тарихи тұлға ретінде белгілі. Қорқыт Атаның өмір сүрген кезеңі туралы ғылымда әр түрлі болжамдар қалыптасқан. Алайда зерттеулердің көпшілігі Қорқыт Ата </span>Сырдария<span> бойында өмір сүрген </span>оғыз-қыпшақ<span> тайпалық бірлестігінде 10 ғасырдың басында дүниеге келген деген тұжырымға саяды. </span>Рашид әд-Дин<span> “</span>Жамиғ Ат-Тауарих<span>” атты тарихи шежіресінде Қорқыт Атаны </span>қайы<span> тайпасынан шыққан десе, </span>Әбілғазының<span> “</span>Түрік шежіресінде<span>” оның тегі </span>баят<span> екендігі, </span>оғыздардың<span> елбегі болып, 95 жасқа келіп қайтыс болғандығы айтылады. </span>Сыр<span> жағасына жақын жерде Қорқыт атаның зираты болғанын Ә.Диваев, т.б. ғалымдар өз еңбектерінде атап өтеді. Ә.Қоңыратбаевтың зерттеулерінде Қорқыт ата 11 ғасырдың басында дүниеден өткен делінсе, </span>Ә.Марғұланның<span> еңбектерінде ол 7 – 8 ғасыр аралығында өмір сүрді деген пікір айтылады. Қазақ философиясы тарихында Қорқыт Ата– ел бірлігін нығайтқан кемеңгер қайраткер, түркі дүниетанымының негізін жасаған ғұлама </span>ойшыл<span>, әлемдік ақыл-ой мәдениетінде өзіндік орны бар </span>философ-гуманист<span> ретінде көрінеді. Қорқыт Ата жайындағы аңыздардан оның бойындағы үш түрлі өнер ерекше айқындалады. Біріншіден, ол </span>оғыз-қыпшақ<span> ұлысынан шыққан айтулы </span>бақсы<span>, [[|Абыз (адам)|абыз]]. Екіншіден – </span>күйші<span>, </span>қобыз<span> сарынын алғаш туындатушы өнерпаз. Үшіншіден – әйгілі </span>жырау<span>, оның жырлары оғыз-қыпшақ өмірін бейнелеген әдеби-тарихи мұра. Түркі халықтарының фольклорындағы Қорқыт Ата туралы аңыз әңгімелердің бірі оның туылуына байланысты. Қорқыт - түркілердің оғыз ұлысынан шыққан асқан сәуегей, бақсы, күйшілік, жыршылық өнерлерінің атасы болып табылады.</span>
Қазақ халқының салтында үлкенді сыйлау әдептіліктің бір үлгісі болып табылады. Ата-ананы сыйлау, оларды қадірлеу, ізет көрсету адамның ең қастерлі қасиеттерінің бірі. Кіші үлкенді сыйласа, үлкендер де өз тарапынан оған лайық ықылас білдірген. Содан барып үлкен мен кіші арасында жарасымды қарым-қатынас орнаған. Ол әдетке айналып әдептілік ережелерін тудырған. Үлкендер отырған жерде сөз жарыстырмай, ізет көрсете білу, көңілге қарай сөз айту, қажет кезде өзіңді ұстай білу халық дәстүрінде қалыптасқан қасиеттер.
Әдептілік адам бойында бірден қалыптаспайды. Ол - біршама жылдардың, қоршаған ортаның, жақсы тәрбиенің жемісі. Ата-ана өз балалары үшін тәртіптілік пен сыпайылықтың, жарасымдылықтың, қамқорлықтың үлгісі, отбасындағы тәрбие құдіреті осында.
Адамдар арасындағы қарым-қатынас әдептілікке негізделсе, жан-жағына жылуын шашады, әдепсіз болса қапаландырады.