Мен үлкен жаңа үйде жеті қабатта әке-шешелермен тұрамын. Біз мында жақында көштік, бірақ уже: ол жаңа бөлмеге деген төселіп кетті алғашқының едәуір тәуіры.
Қашан пәтерге деген кіресің, айтар-айтпастан және үлкен кең албарда оказываешься. Алдым бір қабырғаның - киім ілуіш және шкаф, алдым сырттың - трюмо. Қатар - есік ауыз-үйге, ал бер сырттың жақтың, справа, кіре беріс біздің бөлмеміздің және әке-шешенің жатын бөлмесіне.
Балалар бөлмем бас біздің кең және ақшыл, шыға беріспен лоджияға. Біз ағамен екеулеп балаларда айғырсимыз. Біздің бөлмемізде екі кереует: мен тұрады және Митина. Сол бұрышты көйлектің шкафы және шкаф ойыншық және жаужұмырлар үшін қарызға алады. Бас біздің жақсы кітапхана, қайда ең қызықты жаужұмырлар жинақы. Алдым қабырғаның, справа, жазу үстелім мен кітап сөрелеріммен және тумбочка магнитофон және теледидар үшін тұрады.
Соңмен жазу үстеліммен мен сабақтарды жасаймын, сурет саламын; анығын айтқанда, ол емес ылғи көрін- мұқият, сол себептен мама анда-санда ашулан- на мен.
Баста кітап сөрелерімде оқулық және жаужұмырлар топтамадан "балалар энциклопедия" тұрады, нешінші мен
Тогызкумалак - казактын улттык ойыны.
Темиржолшы жумысын аткару киын деп ойлаймын.
Алемде футбол жанкуйерлери толып тур.
Уйди шансоргышпен тазаладым.
Алыпсатар деген соз меним ойымша заттарды импорттап акелип,сол елге сатады.
Ответ:
Мәтіндегі негізгі мәселе-қазақтың ұмыт болып бара жатқан ұлттық қолөнерін қайта жаңғырту,келер ұрпаққа мирас етіп қалдыру.Барынша қолөнер шеберлерінің өнерін насихаттау.
Объяснение:
Мен Полиглот болған жағдайда
Шәкәрім Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданында өмірге келген. Әкесі Құдайберді Құнанбайдың үлкен бәйбішесі күнкеден туған. Ш.Абайдың немере інісі болғандықтан тәлім, тәрбиені мол алған. Ұлттық дәстүр-өнегесін көріп өскен. Әкесі өмірден өткен соң Шәкәрім Құнанбайдың тәрбиесінде болады.Шәкәрім – қазақ әдебиетінің класигі, ұлы гуманист, кеменгер, ойшыл, қазақ әдебиетінің классигі.Шәкәрімнің ақындық әлемі бай, көп қырлы, тақырыбы, жанрлық түрлері жағынан да сан алуан. Ақынның «Еңлік-кебек», «Қалкаман-Мамыр» сияқты дастандарынан халық өмірін терең білетін. Шәкәрім өзіне Абайдың шыншыл сөздері қатты әсер еткенін тебірене атады. Абайдың салған ізімен жүру бірден-бір дұрыс деген шешімге келеді.