тілде жаңа ұғымдарды білдіретін сөздерді жаңа сөздер деп атаймыз. Мысалы: жеделхат, үнтаспа, ермексаз, құжат
Султанмахмут Торайгыров - выдающийся казахский поэт-демократ. Родился 29 октября 1893 года в Кзыл-Тауском районе Кокшетауской области, умер 21 мая 1920 года там же.С четырех лет Султанмахмут жил в Баян-Аульском районе Павлодарской области. С 13 лет начал писать стихи. Его одолевала жажда поучиться в культурных центрах, он много читал, стремясь к современному полноценному образованию. Однако ему пришлось начать работу - сначала учителем в школе, затем с осени 1913 года секретарем редакции первого казахского журнала "Айкап", на страницах которого Султанмахмут впервые выступил как поэт, публицист и очеркист. С 1914 года он опять работает учителем в Баян-ауле и Катонкарагае, осенью 1916 года ему удается поучиться на курсах в Томске. В эти годы созревает писательское кредо Торайгырова.Последней незавершенной поэмой Султанмахмута была поэма "Айтыс" с подзаголовком "Состязание городского и степного акынов". В форме диалога поэт хотел показать ломку прежнего старообрядного жизненного уклада.<span>Искренность Султанмахмута -поэта и философа - в поисках истины, справедливости, путей возвышения казахского народа должна быть почитаема, уважаема как непреходящая ценность.</span>
Помогу с 3 и 4
3)қай жылы тұған?
4)тұған
Мемлекеттәк тіл – татулық тірегі
Тілден биік асқар жоқ,
Тілден асқан байлық жоқ,
Тілден терең теңіз жоқ. Ғабит Мүсірепов
Тіл – қай ұлттың болмасын тарихы мен тағдыры, тәлімі мен тәрбиесінің негізі, қатынас құралы. Тіл болмаса сөз болмайды. Сөз болмаса адамзаттың тірлігінде мән-маңыз болмайтыны белгілі. Демек, тілдің, сөздің орны ерекше. Міне, осы орайда ана тіліміз жайлы терең ойлану әрқайсымыз үшін парыз. Жыл өткен сайын ана тіліміздің мәртебесі өсіп, абыройы арта түсуде.
Тіл – халықтың жаны. Тілі құрыса, халық та жер бетінен жоғалады. Адамзат тарихында көптеген өркениетті елдердің өшіп кетуі алдымен тілді жоғалтудан басталғанын ғылым дәлелдеп отыр. Бүгінгі қазақ қоғамындағы мәңгүрттіктің басы да өз тілін тәрк етуден туды. Ана сүті сіңбеген, бесік жырынан нәр алмаған ұлттық қасиет тана сүтімен кірмейді. Тілі мен дінінен айырылған ондай жан рухани кемтарлығын, адамдық болмысын түсінбей, көлденең көк аттының қолжаулығына айналады. Ана тіліміздің тағдыры үшін күресте халқымыз қам-қарекетсіз болған емес. Жиырмасыншы жылдары тіл тәуелсіздігін ту етіп көтерген Әлихан, Ахмет, Міржақып, Мағжан, Мұхтарлар, сексенінші жылдардың аяғында бостандықтың лебі білінісімен басталған бүкілхалықтық қозғалыс соның айғағы.
ХХ ғасырдың ұлы жемісі – қазақ халқы үшін Егемендіктің көк туы желбіреуі. Ата-бабаларымыз көксеген, армандаған тәуелсіздікке қол жеткіздік. Ендігі мақсатымыз - ұлттық рухты, түскен еңсені көтеру. Ұлттық мінез, ұлттық намыс, ана тілі жоқ жерде – ұлт та жоқ.
О, туған ана тілім! Тас бұлақтың тұнығы да сенде, ана сүтінің жұғымы да сенде, райхан гүлдің жұпары да сенде, қыран құстың жанары да сенде, назды сұлудың нәзіктігі де сенде, сахара даланың жазықтығы да сенде...
Халқымыздың аса бай рухани қазынасы – туған ана тіліміз. Ол – қазақ тілі.
Қазақ тілі - өзінің даласындай кең пішілген жайдары да жалпақ тіл. Қазақ сөзі қашанда даланың қоңыр желіндей аңқылдап еркін есіп тұрады. Қазақ тілінің биязы мақамы – домбыраның күмбір қаққан сазындай. Асқан әуезділігі – шырқап салар әндей. Туған тіл біздің бірінші бақытымыз, бірінші ырысымыз, біз сондықтан “Ана тіліміз” дейміз. Қазақтар “Ананың тілі” деп ерекше құрметтейді. Басқа тілді білу - әрине, мақтаныш. Әйтсе де өз ана тілін аяқ асты етуге болмайды.
На мой профиль посмотри, только ответила