Находка - олжа............
Эссе-должно быть коротким, вот!
Зергерлік жұмыстар қазақ халықтық өнерінің ең бір жақсы дамыған ерекше түрі. Аталарымыз әжелерімізге арнап сырға, сақина, білезік, өңіржиек, шашбау сынды бұйымдарды жиі сыйлап отырған.Зергер қолынан шыққан әрбір бұйым эксклюзивті дизайнге ие. Онда орнатылған тастар жағымсыз энергетиканы өзіне тартып алып, адам бойына өткізбейтін қасиетке ие.<span>
</span>
-Салем -деді Айнұр
-Салем-деді Айдана
Айнұр:мен қайдасың ?
Айдана:мен сырттан тамақтанып отырмын
Айнұр:...........
Ответ:
Ата-бабаларымыз жапан далада жалғыз өскен ағашты киелі ағаш немесе әулие ағаш деп санаған. Оны кесуге, қандай да бір зақым келтіруге тыйым салған. Саясында ұзақ отырып демалып, ұйықтауға да болмайтынын ескерткен. Жалғыз өскен ағаштың жанында ұзақ болсаң, сол ағаштай сопиып жалғыз қаласың деп жалғыздықтың нышанына балаған. Ал құла түздегі жайқалып өскен жалғыз ағаш пен шөлді мекендегі тырбиып өскен бұталарды қасиетті санап, жанында түнеп, шүберек байлайтын болған. Кейбіреулер ол маңда әулие жатыр деп ырымдап, мал сойып, тілеу тілеген.
Объяснение:
Одағай<span> - сөз табы. Одағай сөздер көбінесе адам сезімінің алуан түрлі күйін білдіретін дыбыстар сияқты болып келеді. Бірақ олар жай ғана дыбыстар емес, жұртшылыққа әбден түсінікті болып, белгілі дағды бойынша сөз ретінде пайдаланатын дыбыстар. Олар жұртшылыққа әбден түсінікті болып қалыптасқандықтан, жай ғана дыбыстардың қатарынан шығып, белгілі сөзге айналған. Мысалы: </span><span>Уау, жігіттер-ау, бұл қалай?</span><span> (Ғ. Сланов); </span><span>Па, сабаз, мал болғаныңа!</span><span> (бұ да); </span><span>Түу, қандай тымырсық түн</span><span> (бұ да); </span><span>Е, жолдас, жақсы жатып, жай тұрдыңыз ба?</span><span> (С. Мұқанов) дегендердегі </span>уау, па, түу, е<span> деген одағайлар үйреншікті сөздерге айналып, жұрттың бәріне түсінікті болып кеткен.</span>