Иван задумчиво смотрит в окно.
Чтобы раскрыть эту тему, надо сначала понять, что хотел сказать Гоголь словосочетанием "маленький человек". Например, то, что человек маленького роста? Нет, это было бы очень банально для литературы, в которой мы познаем спектр качеств человека, учимся с персонажами чему-то новому и, прежде всего, обретаем новый опыт и уроки жизни.
И так, главный герой - Акакий Акакиевич Башманчкин. Каким же мы его представляем себе? Да никаким...Человек не имел ни цели, ни инициативы, ни стремления. Ему нравилось заниматься одним и тем же делом, а не идти вперёд и добиваться целей по дороге, которая называется жизнь. Он предпочитал жить по инерции, когда не свершается ничего интресное. И, вот, он понимает, что ему нужно работать на новую шинель, так как старая совсем уже рваная... Да, он добился того, что у него появилась новая шинель, но больше он не к чему не стремился. Лишь хвастался своим новым преобретением, за что вскоре поплатился.. Так и умер, в старой шинеле.. Это говорит о том, что этот человек не имел сили воли, не привык себя улучшать. Он так и умер, маленьким в моральном плане человеком, не достигнув ничего в своей жизни.
<span><span>Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго"
Порівняльна характеристика леді Ровени і Ребеки з роману В. Скотта "Айвенго" >>>></span><span>Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго”
Цитатна характеристика роману Вальтера Скотта „Айвенго” >>>></span><span>Мій улюблений герой роману „Айвенго”
Мій улюблений герой роману „Айвенго” >>>></span><span>Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго"
Чи потрібні лицарі? Тези до вивчення роману Вальтера Скотта "Айвенго" >>>></span><span>Шляхи розвитку історичного роману
1. Зародження жанру історичного роману на початку ХІХ сторіччя 3 2. Вальтер Скот – основоположник історичного роману 5 3. Історичний роман В. Гюго 10 4. Особливості історичних романів А. Дюма 14 Література 17 >>>></span><span>Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт)
Мужній і шляхетний лицар Айвенго (Образ Айвенго. В. Скотт) >>>></span><span>Художні засоби створення історичного і місцевого колориту в романі В.Скотта „Айвенго”
Зміст Вступ 2 1. Історичні романи Вальтера Скотта 4 2. Роман „Айвенго” – втілення історії Англії 10 3. Створення історичного і місцевого колориту в романі В. Скотта „Айвенго” 11 3.1. Історичний колорит в романі 11 3.2. Національний колорит 14 3.2. „Антикварний роман” Вальтера Скотта 16 4. Вальтер Скотт – історичний романіст 20 Висновки 26 Список використаних джерел 27 >>>></span><span>Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”
План I. Вступ II. Жанрова специфіка роману Ю. Андруховича “Перверзія”. 1. Роман як основний епічний жанр літератури. Його жанрові особливості. 2. Ю. Андрухович – яскравий представник сучасної прози. 3. “Перверзія” – зразок сучасного українського роману. III. Висновки IV. Література >>>></span><span>Актуальність роману Фредеріка Стендаля "Червоне і чорне" сьогодні. Жульєн Сорель - герой нашого часу?!
Зміст Вступ 2 Розділ 1. Традиції і новаторство Стендаля в літературі 5 1.1. Декілька слів про автора роману"Червоне і Чорне" - Ф.Стендаля 5 1.2. Соціально-психологічний роман "Червоне і Чорне" 6 1.3. Традиційні образи героїв у "Червоному і чорному" 9 1.4. Типологічний ряд образів в романі "Червоне і чорне" 11 Розділ 2. Актуальність створення "Червоного і чорного" у творчості Стендаля та в історії французької літератури 13 2.1. Історія твору 13 2.2. Атмосфера і реальність роману. Символічне значення 15 Розділ 3. Потенціал традиційності в образі Жульєна Сореля. Наполеонівський дух роману 18 Висновки 25 Список використаної літератури 28 >>>></span><span>Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму
Зміст Вступ. 3 РОЗДІЛ І. Естетичні настанови романтизму як стилю 4 1.1.Особливості розвитку романтичного стилю в літературі 4 1.2. Загальна характеристика французького романтизму. 13 РОЗДІЛ ІІ. Розвиток жанру історичного роману в літературі французького романтизму. 18 2.1. Проблеми нової художньої мови у ранньому французькому романтизмі. 18 2.1. Віктор Гюго і його історичний роман 20 Висновок 28 Список використаної літератури: 30 Предметом дослідження є романи епохи французького романтизму, а зокрема “Собор Паризької Богоматері” В.Гюго - як феномен романтичної культури й фундамент пізнішої історичної прози письменника. Об'єкт дослідження: поетика романів Віктора Гюго - як романтичних історичних романів. Мета дослідження полягає у вивченні романтичного історичного роману, а також варіанту жанру, створеного В.Гюго. Вивчення передбачає поглиблення уявлень про жанрову систему романтизму, визначення національної своєрідності французького романтичного історичного роману та з'ясування специфіки романтичної поетики історичного роману. Теоретико-методологічну основу дослідження склали праці О.Веселовського з історичної поетики, теоретико- та історико-літературні концепції національних романтичних систем (Н.Берковський, А.Карельський), роботи з проблем теорії й історії роману (Н.Лейтес, Б.Успенський). >>>></span><span>Відображення революції в романі Ю. Яновського "Вершники"
1. Ю. Яновський - яскравий представник неоромантичної течії в українській літературі. 2. Жанрова своєрідність роману "Вершники". 3. Народні традиції і новаторство Ю. Яновського. 4. Неповторність образів роману "Вершники". 5. Ю. Яновський - блискучий майстер словесного правопису. 6. Література. >>>></span>Національний колорит у літературних творах Шолом-Алейхема «Хлопчик-мотл», «Тев’є» (свята, традиції), Вальтер Скотт «Айвенго» (рицарська доба, турніри, як вони відб</span>
Пересказ - это произведение которое ты ваучил
Краткий рассказ - это который маленький рассказ,нампример большой рассказ , ты его сокращаешь .