то что жили бедный и богатый мальчик,и как то они ушли на прогулку а когда вернулись все село переехадо в другое место они не могли их догнать,и богатый мальчик стал плакать а бедный успокоивал его,бедный мальчик ловил рыбу,дальше незнаю
А.с. дос
і.л. достын
б.с. досқа
т.с. доста
ш.с. достан
к.с.доспен
ж.с. досты
Мазмұндаманы бала өзі жазу керек емес пе? Менің ойымша, бұл дұрыс емес!
Адам — ең әуелі адамгершілігімен, парасатының биіктігімен көрікті. Мәдениет жоғары адам айналасындағылармен қарапайым қарым-қатынаста болады. Адамгершілік тәрбиесі оқушыларды адамгершілік ұғымы, примңиптері, мінез-құлық нормалары жайындағы біліммен кемелдеңдіреді. Оқушылар оларды оқып үйренумен шектелмей, оқу, тәрбие, еңбек процесінде іске асырғанда адамгершілік олардың сеніміне айналады.
Адамгершілік қатынастар моральдық нормалармен өлшенеді. Моральдың негізгі міндеті — адамның мінез-құлқын тәрбиелеу, осы арқылы олардың бойында әдеп сақтау қатынастарын қалыптастыру, адам мен қоғам арасындағы қатынасты реттеу. Адамгершілік тәрбиесі оқушылардың моральдық сенімдерін, жағымды мінез-құлық дағдылары мен әдеттерін қалыптастырады. Адамгершілік тәрбиесінің теориялық мәселелері өл-Фараби, Ыбырай, Абай, т.б. еңбектерінде кеңінен қолданыс тапқан. Әл-Фараби «Адам өз өмірінің қожасы, сондықтан өз бағытын өзі жасауы керек. Ол не нерсеге де ұқыптылықпен қарап, жиған-тергенін орынсыз шашпай, кез келген адамға сырын ашпай, өзінің мақсат мүдделері жөнінде достарымен ғана бөлісіп отыруы керек. Осылайша өмір сүрген адамның ғана ар-ожданы таза болады» деген. Абай адамгершілік, әдептік нормалары жайында көптеген пікірлер қалдырды.
Тәуелдеу
жекеше
менің демалысым
сенің демалысың
сіздің демалысыңыз
оның демалысы
көпше
біздің демалысымыз
сендердің демалыстарың
сіздердің демалыстарыңыз
олардың демалыстары
септеу
А.с. не? демалыс
І.с. ненің?демалыстың
Б.с.неге? демалысқа
Т.с.нені? демалысты
Ж.с. неде? демалыста
Ш.с. неден? демалыстан
К.с.немен? демалыспен