Ақбөкен [2] [3], немесе ақбөкеннің [3] [4] (лат Saiga tatarica;. Ер - ақбөкеннің немесе margach, әйел - Saiga) - бұл бөкендерді подсемейства құрылған расщеплены тұяқты сүтқоректілердің (оның кейде бар ИА-ZA тән анатомия, дегенмен тибет бөкендерді) арнайы подсемья болып табылады.
2002 жылы, табиғат қорғау халықаралық одағы (МСОП), бұл түрлер «CR» санатына, яғни берілген болатын «ауыр жағдайда болып табылады». Алғашында дала және Жоңғар мен Моңғолияға Карпат және Кавказ етегінде Еуразия жартылай шөл үлкен ауданы мекендеген. Енді Бөкен Ресей (Калмыкия, Астрахан облысы, Алтай Республикасы) және Батыс Моңғолияда, қалқаның отырып, тек қана Қазақстан, Өзбекстан, Қырғызстан, Түрікменстан табылған
1)Біздің ауладағы ағаш тым биік
2)Дүкенде нанның бағасы аса қымбат
3)Қазақстанның пайдалы қазбалары арасан зор
4)Генади Галовкин-Нағыз чемпион
5)менің анам әбден шаршады
6)Менің көйлегім өзіме дәл тариды
Ответ:1) Еламан Федоровқа барып, үйіне баса-көктеп кіріп барды.
Объяснение:
Әр-бір кісі өз мамандығын тандайды,әр бір мезгілде маған шабыт келеді,менің достарымдарда жаксы касиеттер өте көп,мен улкен адамдарга сыйлатык курсетемин
Қазақтың ән өнері – сонау көне заманнан бері қалыптасқан халқымыздың асыл қазынасы, фольклордың музыкалық саласының бір тармағын құрайды.Фольклор деген сөз ағылшын тілінен алынған. Ол «халық даналығы, халық білімі, халықтың ауызша шығарған туындылары» деген мағынаны білдіреді. Фольклор шығармалары халықтың әр дәуірдегі тұрмыс – салтымен, наным – сенімімен, күнделікті тіршілігімен тығыз байланыста туады. Оларда өмірде болып өткеннің ғана емес, халықтың «осылай болса екен» деген арман, үміттері де бейнеленіп, табиғат, өмір құбылыстарына баға беріледі.
Ән – халықтың сүйіп айтатын, тыңдайтын, сан ғасырлық тарихы бар халық музыкасының ең бір бай арнасы болып табылыды. Көне заманнан келе жатқан ән – күй туралы халықтың аузында қалыптасқан көптеген мақал – мәтелдер, аңыздар, жырлар осының айғағы. Халықтың: «Сөз күміс — ән алтын», «Ел көркі – қыз, той көркі — ән», немесе «Ән өмір ұзартады» деген асыл сөздері осы өнерге арналған.
Қазақтың ұлы ақыны Абай да ән мен күйдің құдіретін жырлап:
Құлақтан кіріп, бойды алар
Жақсы ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар
Әнді сүйсең, менше сүй – деген.
Ән мен күй шыққан күн, туған айдай дала жұртының тал бесіктен жер бесікке түскенге дейінгі жан серігі болды. Ауылдан ауылға ән айтып, күй тартып жүрген диуаналар, бақсылар, жыршылар, сал – серілер өз өнерін көрсетіп, халықтың көңілін көтерді, айт пен той – томалақ, түрлі ойын – сауық, отырыстардың көркі болды.