Часто буває так, що дуже талановиті і в цілому позитивні люди мають
деякі недоліки, які роблять їх життя дуже непростим. Сумно це
усвідомлювати, оскільки такі люди особливо готові реалізовувати і
показувати свій талант оточуючим, але іноді для цього їм не вистачає
сили волі або ще якихось певних якостей. Досить багато таких людей
зустрічається серед людей творчості. Прикладом такої людини є один з
головних героїв новели авторства О. Генрі під назвою «Останній листок» –
дівчини на ім’я Джонсі.
У цій новелі розповідається сумна, але в той же час досить
зворушлива історія з життя жителів невеликого кварталу для художників.
Як відомо, всі художники є людьми творчими, а тому мають досить тонку і
тендітну душевною організацією. Все це проявляється не тільки в їх
безпосередній професійній діяльності, а й у ставленні до життя, в
переживанні тих чи інших проблем буття. Дівчина на ім’я Джонсі була
однією з мешканок цього кварталу. На нещастя, у той час в місті виникла
епідемія пневмонії, а імунітет Джонсі виявився занадто слабким, щоб не
заразитися. Дівчина захворіла, а тому була змушена пройти найбільше
випробування у своєму ще нетривалому житті. Дівчина дуже гарно малювала,
була досить розумною і працьовитою, але хіба ці якості могли їй
допомогти на шляху до повноцінного одужання? Ні, ніяк не могли. Щоб
розлучитися з хворобою і одужати, людина повинна володіти силою волі, а
ось у Джонсі її, на жаль, практично не було. Вона зневірилася в тому, що
зможе одужати, хоч це і залежало цілком виключно від неї самої та від
її відношення до свого захворювання. Навіть доктор, який відвідав
Джонсі, сказав, що від її настрою залежатиме, виживе вона чи ні. Але
дівчина не могли в це вірити, навпаки вона почала думати, що смерть
прийде до неї тоді, коли з дерева, яке стоїть за її вікном, опаде
останній листок. Але час йшов, дерево повністю опало, а один-єдиний
листок все продовжував висіти. Нарешті це додало впевненості дівчині,
вона стала іншою – вона стала вірити в те, що виживає. Саме тоді Джонсі і
одужала, стаючи все міцніше день від дня.
Але це одужання ніяк не можна називати дивом. Як з’ясувалося
трохи пізніше, насправді все листя з дерева опало, а той останній листок
був усього лише дуже якісним і правдоподібним малюнком від сусіда
Джонсі Бермана, який дуже хотів, щоб дівчина зберегла своє життя. На
прикладі Джонсі можна зрозуміти натуру творчої людини, яка потребує
підтримки і іноді навіть жертовного душевного лікування. На жаль, ціною
порятунку життя Джонсі для Бермана стало його власне життя.
"Принято считать, что вклад древней Индии ограничивается сферой гуманитарных наук, в особенности религии и философии. В самом деле, никакая другая цивилизация, пожалуй, не превзошла Индию в этих областях. Научное знание, представленное мудрецами древности, охватывает широкий спектр таких наук, как физика, химия, математика, астрономия, металлургия, биотехнология, геология, ботаника, метеорология, геммология, медицина и т.д.
Индийским мыслителям принадлежит пальма первенства открытий во многих областях знаний. Изобретение нуля, измерение числа π, формулировка теоремы Пифагора, теория вращения Земли вокруг Солнца, закон гравитации, знание медицины и хирургии явственно свидетельствуют о богатстве научного наследия Индии.
Именно в древней Индии возникла игра в шахматы, которая была основана на математической базе того, что знали индийцы в древности. Господствующее положение занимала астрономия.
Великий астроном Арья Бхата (иногда пишется Арьябхата) доказал, что Земля вращается вокруг своей оси, задолго до того, как это открытие потрясло Средневековую Европу. Древние индийцы знали, что Земля вращается вокруг Солнца, а не наоборот, о чем утверждали так называемые ученые Европы средних веков.
С Ведическим периодом индийской истории связана уникальная медицинская система Аюрведа (наука о жизни), методы и лечение которой до сих пор признаются и являются эффективными. В древней Индии возникли этика и философия.
<span>Все это интеллектуальное преимущество в области науки и культуры формировалось в течение многих лет, следуя в русле непрерывной культурной преемственности на протяжении веков. "</span>
Созданы: опера К.Ф. Глюка (1762 год), есть балет с таким названием, мюзикл, даже есть такой мультфильм.
Җәй – бу вакыт килгәч, табигать просыпается иртә. Җәйге иртә – искиткеч. Югары күктә плывут җиңел облачка, һава чиста һәм свеж, ул напоен ароматами үлән. Лесная речка сбрасывает белән үзен дымку тумана. Оста итеп аша плотную листву пробирается алтын луч кояш, ул освещает урманы. Юркая стрекоза, перемещаясь урыннан-урынга, игътибар белән карый, әйтерсең, нәрсәдер эзли.
Яхшы побродить буенча җәйге урманда. Агачлар арасында югарырак барлык – нарат. Чыршы да түгел, кечкенә, әмма сузарга шулай югары бәяләде, үз верхушку к солнцу алар белми. Йомшак ступаешь буенча изумрудному мху. Ни генә юк бу урманда: гөмбә-җиләк, булган озынборыннар-кузнечики, тавы-косогоры. Җәйге урман – бу табигать хәзинәсе.
Ә менә беренче очрашу – зур, колючий еж. Күреп кешеләр, ул югала, тора урман юлга кертелде, расих хакта уйлана, кая ук аңа алга барырга?