Смотря какие, были очень хорошие реформы, как у Петра 1 (поехал в Европу учиться, морской флот поднял и "прорубил окно в Европу"), а были не удачные, как у Хрущева с кукурузой :)
Свои идеалы во время собраний на горе Таборе они воплощали следующим образом: приходящие со знамёнами толпы на Табор встречались с одушевлением. Всякий приходящий, безразлично, к какому бы классу он ни принадлежал, считался братом или сестрой. До обеда священники поочерёдно исполняли разные обязанности — проповедовали, исповедовали, причащали под обоими видами. В полдень все сообща совершали братскую трапезу. Съестные припасы, приносимые гостями, делились поровну между всеми. Различия между моим и твоим не существовало. Всякие увеселения были изгнаны; соблюдалась полная нравственная чистота. Остаток дня проходил в беседах о лучшей жизни. Некоторые авторы склонны приписывать таборитам определённые коммунистические воззрения. Но от братской любви и взаимопомощи до коммунизма как организации ещё очень далеко. Контраст между жизнью на Таборе и тяжкой домашней обстановкой создавал мечты, к реализации которых табориты в действительности не стремились. Если к указанным чертам таборитского движения прибавить ещё целую массу гуманных требований, которые они поставили на своём знамени, как, например, веротерпимость, уничтожение смертной казни и т. п., придётся удивиться этому необыкновенному явлению среди почти общего мрака невежества, царившего тогда в Европе. Мечты таборитов, не находя подходящей почвы, скоро потерпели крушение.
Потому что Греция в то время захватила много стран и собирала налоги с захваченных территорий те кто не могли заплатить шли в рабство
шар имеет отрицательный заряд.2)
Після Карловицького договору1699 року, за яким Туреччина відмовилася відПоділляна користь Польщі, польський уряд вирішив знищити козацтво на Правобережжі. У червні 1699 р. Варшавський сейм ухвалив постанову про ліквідацію козацьких полків у Київському та Брацлавському воєводствах. Розпуск козацького війська мав відбутися протягом двох тижнів. Це рішення мотивувалося тим, що після припинення війни з Туреччиною відпала потреба утримувати козацькі полки на Правобережжі. Виконуючи рішення сейму, коронний гетьман 20 серпня 1699 р. звернувся до наказного гетьмана Самуїла Самуся, а також полковників Семена Палія, Захара Іскри й Андрія Абазина з універсалом, в якому вимагав розпустити козацькі полки. Разом з тим він оголосив про відрядження на Правобережжя польського війська, яке примусить їх підкоритися Речі Посполитій.
Коронні війська посилили гарнізон міста-фортеці Немирова, а також захопили міста Бар, Вінницю, Брацлав, примусивши козацькі сотні відступити. На Поділля у свої маєтки поверталася шляхта і запроваджувала панщину. Селяни й козаки, а також міське населення готувалися всіма силами захищати Правобережну Україну від польсько-шляхетської агресії. У відповідь на вимогу залишити Фастів Семен Палій рішуче заявив, що він «поселився на вільній Україні, і Речі Посполитій немає ніяких справ до цієї області; лише він один має право в ній розпоряджатися як справжній козак і гетьман козацького народу».[1]
Восени 1699 р. на Правобережжі склалося досить напружене становище, бо на Київщині в районі Білої Церкви, Черняхова, Бородянки та інших міст на зимові квартири розмістилося 12-тисячне польське військо, яке загрожувало наступом на Фастів. Семен Палій зібрав свій полк і привів його у бойову готовність. Протягом зими відбувалися постійні сутички невеликих загонів з обох боків. Розраховуючи на можливу зміну міжна¬родної ситуації, ватажки козацьких полків збирали нові сили й одночасно вдавалися до переговорів з коронним гетьманом і регіментарями польсько-шляхетських військ, щоб відтягти час рішучих дій.