<span>
Es handelt sich um den Besuch des Geschäftsführers.</span>
<span>Deutschland hat sechszehn Bundesländer.
</span>Wann fliegt die Maschine ab?
Kinder,ihr sollt sofort schlafen!
<span>Heute ist Sonntag und ich arbeite nicht.</span>
<span>Unsere Firma wird an dieser Messe teilnehmen.</span>
Am liebsten esse ich Tomatensuppe mit frischem Brot.
Entschuldigung!Wie spät ist es? - Halb sieben.
Ich wasche mich mit kaltem Wasser.
Ich warte auf dich zu Hause!
Ich habe dich nicht verstanden.
Fahren Sie mit dem Wagen oder gehen Sie zu Fuß?
Etwas durch die Blume sagen.-говорить намёками<span>
</span>DerTeppich liegt auf dem Fußboden.
Ich bin älter als mein Bruder und unsere Schwester ist ältesten .
<span>Die Straßenbah ist mir gerade vor der Nase gefahren.
</span><span>Saturn– Planet / Sonne – Stern</span>
Ich habe dir schon zwei Briefe geschrieben .
Besser ein eckiges Etwas, als rundes Nichts.
Die Hauptstadt von Österreich heißt Wien .
Нора Хельмер — центральний персонаж п’єси «Ляльковий дім», дружина адвоката Хельмера, має, здається, все необхідне для щастя: коханого чоловіка, дітей, будинок. Щасливо проживши з чоловіком чималу кількість років, вона раптом приймає несподіване рішення піти з дому. Ніхто з домашніх не здогадується, чим викликане таке рішення. Вдобавок ніхто не знає, що за зовнішньою веселістю і пустотливістю Нори, цієї «білочки», «співунки-пташечки», ховаються величезне напруження сил і здатність на безоглядну самопожертву. Як виявилося, життя Нори не було таким вже й безхмарним і щасливим. Їй довелося протягом ряду років приховувати свій непорядний вчинок: одного разу Нора, щоб добути грошей для лікування небезпечно хворого чоловіка, підробила на векселі підпис батька. Нора перенесла страшні душевні муки в очікуванні тієї фатальної хвилини, коли її таємниця буде викрита. І ось настає момент зізнання, момент випробування двох перед обличчям лиха. Але вбивчий егоїзм чоловіка проявляється у всій своїй повноті. Хельмер не витримує випробування. Короткого часу небезпеки вистачило, щоб він скинув з себе маску безмежно люблячого чоловіка і виявив своє справжнє обличчя. До прочитання рокового письма Хельмер виголошує на адресу дружини пристрасне зізнання у любові і відданості: «Знаєш, Нора … не раз мені хотілося, щоб тобі загрожувала неминуча біда і щоб я міг поставити на карту своє життя і кров — і все, все заради тебе». Дізнавшись про провину Нори, чоловік в повному сум’ятті бурмоче зовсім протилежне: виявляється, у Нори «ні релігії, ні моралі, ні відчуття обов’язку … мене, мабуть, запідозрять у тому, що я знав про твій злочин
». Але навряд небезпека відступає, як Хельмер, який недавно обсипав дружину образами, називав її «лицеміркою, брехухою, злочинницею», знову перетворюється на доброго і дбайливого «порадника і керівника». Всі ці перетворення цілком виправдовують бажання Нори покинути «ляльковий дім», цю «велику дитячу». Нора вважає, що, перш ніж бути дружиною і матір’ю, вона повинна стати людиною. Вона іде від чоловіка, залишаючи трьох дітей. Закінчення п’єси — це діалог чоловіка і жінки, який пояснює поведінку і рішення Нори.
Ось діалог Нори з чоловіком -Яка невдячність! Чи ти не була тут щаслива», — «Ні, тільки весела. Я була тут твоєю лялечкою-дружиною, а діти були моїми лялечками». Вона запитує чоловіка, чому той не захистив її. Хельмер щиро дивується: «Але хто ж пожертвує честю навіть заради коханої людини?» — «Сотні тисяч жінок жертвували, — заперечує Нора і з гіркотою додає: — Мені стало ясно, що всі ці вісім років я жила з чужою людиною». Ніщо не може повернути її до колишнього життя, тому вона обирає неясне майбутнє, повне небезпек і труднощів, вирішується на самостійне життя в боротьбі і нестатки. Норі необхідно піти, щоб «розібратися в самій собі» і у всьому іншому, «виховати себе саму». П’єса була сприйнята, перш за все, як твір, написаний на захист жіночої емансипації. Але для самого Ібсена основна суть його п’єси полягала зовсім не в «жіночому питанні». На конкретному прикладі долі жінки в буржуазному суспільстві драматург ставить центральне для нього питання про звільнення особи взагалі, про вироблення цілісної, справжньої людини.
Скорей всего это когда ты не понимаешь что именно тебе нужно, и тебе приходится выбирать и сравнивать что лучше. Ты рассуждаешь так:этот "предмет" нужен мне для того что бы делать "то то" , но в это "предмете" нету того чего нету "в том предмете". Тоесть ты не понимаешь что тебе нужно и приходиться выбирать что лучше, в твоей голове происходит конфликт между желаниями.
Я думаю будут обращать внимание на:
У художника
1) на его взгляд ( строгий, хадумчивый)
2) на то как он сидит ( или стоит)
3) Его одежда.
Спортивного тренера
1)Плечи ( широкие, ровные и т.д.)
2) Осанка.
Учителя
1) Как он смотрит на учеников( тоесть, смотрит, что они делают, ищет того, клму нужно помоч или тот, кто списывает.
2) Его одежда ( учитель одевается строго, или как-то по другому.
Все это нужно писать исходя из портрета или из того каким ты его представляешь.