1. Беседа Правдина и Милона.2. Встреча Милона и Софьи.3. Разговор Милона, Софьи и Скотинина ( Софья узнаёт, что Скотинин прочит её себе в жёны ).4. Ссора Скотинина и Митрофана ( из-за Софьи: оба хотят на ней жениться ).5. "Занятия" Митрофана.6. Ссора Простаковой и Еремеевны.
Во дворе гуляла кошка
Лениво щурясь понарошку,
Но завидев только мышку, поскакала бы вприпрыжку.
Привіт! як справи? А як в ЛС писати?
Чарлз Діккенс народився 7 лютого 1812 року у місті Лендпорті в родині дрібного англійського чиновника. Його батько був людиною доброю, чесною, але безпорадною в складних життєвих ситуаціях й дещо безвідповідальною. Мав шістьох дітей, але не зміг їх забезпечити матеріально, ще й потрапив до боргової в'язниці. Тому навчання 10-річного Чарлза, який захоплювався читанням, виявляв літературні здібності, було перервано. Йому довелося йти працювати на фабрику вакси. Це була не тільки важка робота, але й удар по самолюбству чутливого хлопця. Однак майбутній письменник отримав і хороший урок — ближче познайомився із Лондоном бідняків, пізнав ціну людських страждань. І що дивно — Діккенс не став похмурим та пригніченим. За влучним висловом Гілберта Честертона, «фабричні колеса... виготовляли ваксу й між іншим виготовили найбільшого оптиміста століття... Якщо він став надто щасливим, то саме тут він відкрив щастя... Якщо він бачив світ у рожевому світлі, цей погляд народився на фабриці, де варили чорну ваксу».
ОБ ОФОРТЕ Ф. ГОЙИ «СОН РАЗУМА РОЖДАЕТ ЧУДОВИЩ»
Знаменитый офорт входит в серию «Капричос» (от исп. «игра воображения» , «фантазия») , созданную в 1797-1798 гг. Обыгрывая образы испанских пословиц, поговорок и басен, художник стремился высмеять пороки общества. Каждый рисунок серии он сопровождал авторским пояснением. На офорте «Сон разума рождает чудовищ» , название которому дала испанская поговорка, Гойя изобразил себя в окружении сов, летучих мышей и других тварей. Авторский комментарий к рисунку был таковым: «Когда разум спит, фантазия в сонных грёзах порождает чудовищ, но в сочетании с разумом фантазия становится матерью искусства и всех его чудесных творений» . В восприятии зрителей офорт приобрёл глубокий философский смысл: спящий разум — источник всяческих бед, которые обрушиваются на отдельного человека и человечество в целом.