<span>Тараз қаласы туралы кім не демеген? Мысалы, X
ғасырдағы араб географы Әл-Макдиси былай деп жазды: “Тараз – бақтары қыруар
көп, халық тығыз қоныстанған, орлары, төрт қақпасы мен адамдары мекендеген
қамалы бар үлкен бекіністі қала. Екінші мединада үлкен өзен, оның ар жағында
шаһардың бір бөлігі, оның үстінен өтетін көпір бар. Базар ортасында
мешіт үйі тұр”. Ал Асанқайғы бабамыз: "Таяқ тастасаң тал болып
көктейтін"- деген мекен осы. Рудаки, Сағди, Жәми, Фирдоуси, Омар Хайям
сынды Шығыс күміс көмейлері жырлайтындай, «Мөп-мөлдір көздің қарасын Тараздан
ғана табасың». Ежелден ескірмей, бүгінге жеткен даналардың сөзі Тараздың
кіреберіс қақпасына мығымдалып, оюмен жазылған.
</span>
Ол оған бір біріне ешкімге жаман сөйлеспей жүр дейді
<span>Қалам алып қолыма жазамын хат, Өзім арзан болсам да, сөзім қымбат, беу, айдай. Бекер қарап отырған жараспайды, Қара өлеңмен айтайын аз насихат, беу, айдай. Қайырмасы: Былтырғы мен биылдай, Қолда жоқтың қиыны-ай. Ұстараның жүзіндей Аударылған дүние-ай. Жүруші едік той тойлай, Торғын белбеу бір байлай. Әдейі іздеп келгенде, Сөйлесейік ыңғайлай. Хат жазамын қолыма қалам алып, Сенің берер жауабың маған анық, беу, айдай. Сыбайласым кім болар деп жүргенде, Бәйге атындай тұрыпсың тағаланып, беу, айдай. Қайырмасы: Қалам алсам қолыма, қарысады, Бәсекемен қос жүйрік жарысады, беу, айдай. Жүйрік жайын, ей, құрбым, білмеуші ме ең, Біреуі озып, біреуі қалысады, беу, айдай. Халық әні Сан ғасырлық тарихы бар халық музыкасының озық үлгілерінің бірі – «Беу, айдай» әні. Бұл туындының тәрбиелік мәні зор. Ел арасына кең таралған әнде өмірдің өтпелі екені, сондықтан адам үшін сырласып, сыйласудың маңызды екені әсерлі беріледі. http://song5.ru</span>
Ответ
1) - Мен сағат 7-де тұрамын.
2) - Мен түске дейін мектепке барамын.
3) - Мен түсте үйге барып, шәй ішемін.
4) - Мен түстен кейін сабақтарымды істеймін.
5) - Менің інім ойнайды, кітап оқиды.