Священні книги відіграють велику роль у літературі.По сьогоднішній день відомо багато священних текстів.Найвідоміші-Біблія,Коран,Веди.
Біблія-книга християн,Коран-мусульман,Веди-буддистів.
Всі ці три книги схожі,адже за головну цінність ставиться добро,а не зло.
Більш суворий за дотриманням правил є Коран.Веди є більше вченням,релігійно-філософським.
Отже,без священних книг,світ літератури був би зовсім інший...
Одного разу Павлик бачив, як Рудий зустрічав свою маму на трамвайній зупинці. Тимко, - отой зухвалий і злий забіяка, - пригортався до матері, як зовсім маленький хлопчисько, і ніжно, сумно шепотів: «Мамочко, рідненька! Приходь швидше! Я так скучив за тобою!» Як здивувався тоді Павлик!
Виходить, Рудий не такий уже й поганий. А добрий і лагідний. Тільки дуже гордий і самолюбний. І зацькований, як вовченя. Адже ж вони ніколи не сказали йому доброго слова. Навіть коли він і не зачіпав їх. Тільки гнали йогов ід себе, тільки дражнилися і кепкували з нього. Важко тепер з’ясувати, хто перший почав і хто більше винен. Але так склалося, і вже пізно про це говорити.
Ясно одне: Рудому вже тяжко. Йому набагато гірше, ніж їм. Бо він один.
Ще зовсім недавно, півгодини тому, Павлик люто ненавидів Рудою і боявся. А тепер вони разом ліпили сніговика і промовляв: «От хлопці будуть здивовані, от радітимуть»
-Ці крапельки, можна, порівняти з дітьми-відповіла Сова.
-Як це?-допитливо запитала Білочка.
-Коли вони ще маленькі, вони сидять біля своєї матері-біля хмари. Але коли вони набираються сил, зростають, то йдуть зі свого дому.
-А я і не думала, що крапельки теж мають маму-сказала Білочка прикрившись листочком.
-Всі ми були чиїсь діти. Всі так само покидали батьків і починали жити своїм життям.
<span> Образ – це конкретна і
водночас узагальнена картина людського життя, що створена за допомогою вимислу
й має естетичне значення.
</span>образ-символ може виникати в наслідок вживання різноманітних образних засобів: метафор, порівнянь, фігур тощо. Хоча образ-символ має подібність до деяких з них, він усе ж таки суттєво відрізняється від стилістичних фігур.
образ-символ багатозначний, тобто в одержувача інформації можуть виникнути асоціації, неочікувані для самого автора.