<span>Полагаю, что в Украине. Именно там навязывание западной
культуры стало одной из причин революции. Конечно, этому способствовал
политический и экономический кризис, но, тем не менее, Украина до сих пор
считает, что должна находится в Евросоюзе.</span>
Посередині на вороному коні Ілля Муромець, дивиться вдалину з-під долоні, в одній руці у богатиря спис і щит, в іншій булатна палиця. Потужна сила, мудрість і витримка відчуваються у всьому його вигляді. У Муромця благородне російське обличчя, ясні меткі очі, прямий ніс, вольовий рот із щільно стиснутими губами, густа борода з сивиною. Сидить Ілля в Черкеську сідлі. Стоїть кінь і злегка трусить бубонцями, зло косить оком в бік ворога. Одягнений він в залізну кольчугу, на голові шолом. Пильно вдивляється Ілля — в степову далечінь, в сторону ворогів — кочівників. Він готовий до бою, але не поспішає: навіть ногу вивільнив із стремена. Зліва на білому коні Добриня Микитич, виймає меч з піхов, готовий у будь-який момент кинутися в бій. Рисами обличчя Добриня нагадує самого художника Віктора Васнєцова, тип обличчя богатиря характерний для російських людей. Одягнений він багато і ошатно. Поверх кольчуги — дорогоцінні князівські обладунки, щит з дорогого червоного металу, інкрустованого золотом, візерунчастий високий шолом, чоботи кольору бірюзи. Добриня не так спокійний і розважливий, як Ілля Муромець. Він нетерпляче стискає рукоятку меча, наполовину вийнятого з піхов; ноги в стременах, очі пильно вдивляються в далечінь, він готовий у будь-яку хвилину кинутися в бій. Ілля — старший, без його наказу застава не зрушиться з місця. Прибере Ілля спис — значить, може Добриня кинутися на ворога. Праворуч на коні рудої масті Альоша Попович, тримає в руках лук зі стрілами. У порівнянні зі своїми товаришами він молодий і стрункий. Безбороде обличчя по-юному миловидне. На боці у Альоші Поповича сагайдак, а струнка фігура оперезана широким золотим поясом. Рудий кінь, на якому сидить Альоша Попович, низько опустив голову, маючи намір пощипати степової трави, але вуха нагострив — чекає команди.
Я знаю, что они существуют и без интернета. Это настоящая проблема для Индии. Причем сами жители смирились с этим давно и до сих пор этого придерживаются несмотря на то что закон отменил касты. Если какой-либо индус например работает прачкой то он им и останется до конца жизни. Это передается по наследству от отца к сыну, от матери к дочки. Эта проблема заключается прежде всего в религии индусов. Индусы верят, что если они при жизни были например прачками, то в следующией жизни(когда они умрут) Всевышний повысит их касту и они станут например парикмахерами или может быть даже юристами) Если честно это оклонение мешает Индии процветать(это лично мое мнение). Могу привести пример. Если человек низший касты обладает талантами например того же самого юриста, то он не может им к сожалению стать. И в то же время человек из высший касты не имеет таланта, что бы быть юристом, но он им является. Т е я хочу сказать, что касты препятствуют развитию талантов, умных и интеллегентных людей. А если не будет талантов, то как же будет тогда процветать страна??