<u />Бақыты оянған ерлердің,
<span> </span>
<u>Әрбір ісі оң болар.</u>
Дәулеті күнге артылып,
<u>Не қылса да мол болар,</u>
Тазылары түлкі алып,
Қаршығасы қаз іліп,
Сөз сөйлесе жөн болып,
<u>Не десе де жарасар.</u>
(Асан қайғы)
<u>Айдын көлге жарасар</u>
Жағалай біткен қоғасы.
<span><u>Бәйбішеге жарасар </u> </span>
Отаудағы сабасы.
<u>Ер жігітке жарасар</u>
Қолындағы найзасы.
Жақсы болса азамат,
<span>Халқына тиер пайдасы.( Омар Хаям)</span>
Әр дәуірдің өзіндік сәні бар. Қарапайым адамдар жануарлардың терісінен басқа ештеңе кигісі келмеді, өйткені киюге ештеңе болмады. Нәзік грек өздерінің әдемі денелерін туниктерге көміп тастады, ал ортағасырлық сұлулықты пламалар мен түрлі рюкзерсіз елестету мүмкін емес. Кринолиндерді, моншақтарды, тоқаштарды, макростарды және осы көптеген ұсақ-түйектерді - олардың иелері үшін маңызды болған - сәнгерлер мен сәнқойлар. Қазіргі сән қандай болуы керек?
Мұны бір сөзбен айтуға болады - демократиялық. Бізге барлық бөкселерін ашатын юбка немесе кең шалбар киюге ешкім тыйым сала алмайды, оларды киген кезде оның аяғы бар-жоғын немесе көрермен қиялының бар-жоғын болжау мүмкін емес. Сіз кез-келген стильді таңдай аласыз, ол біреу сізге қалыпты жағдай болмағаныңыз үшін сізге күлетін болады.
Олар сәнді өз заңдарын билейтін өте мықты «ханым» деп айтады; бірақ біз оны біршама жақындата аламыз деп ойлаймыз. Әрине, ешкім өзінің фигурасын әлемдік стандарттарға сай емес, жұмсақтықпен айтатындығын біле отырып, созылған шалбар кие алмайды. Жақсы киіну қабілеті өмірдің барлық саласында, оқу, жұмыс және жеке өмірде маңызды. Егер сіз әр жағдайға дұрыс киімді таңдасаңыз, сіз бірден ыңғайлы және сенімді сезінесіз. Труски және классикалық аяқ киім киген немесе керісінше классикалық костюм мен кроссовка киетін адамға ұқсау күлкілі болады. Сосын оған енді бұл сән деп айтпасын. Бұл жай күлкілі
Әрине, қазіргі заманғы сән бірнеше ондаған жыл бұрынғыдай емес. Катавальдардан алыстау - бұл жақында көрермендер мен сәнді ұстанушылар үшін таңғаларлық сезім тудырды. Әрине, сән өткен мұраларды еліктейтініне қарамастан, оны одан да жақсырақ, тіпті тартымды ету үшін олардан бәрін жасау қажет.
Айдос Ол кай жакта
Андрей Солтустикте
Айдос онын топырагы неге каналы
Андрей онда жанбыр коп
Айдос Ол улкен ба
Андрей иа
Халық тағдыры М. Дулатовтың прозалық шығармаларына да арқау болды. 1910 жылы оның "Бақытсыз Жамал" атты романы жарық көрді. Бұл роман жазушының шығармашылық жолындағы ірі табыс қана емес, бүкіл қазақ әдебиетіндегі елеулі көркем туынды болды. "Бақытсыз Жамал" қазақ әдебиетінде көркем прозалық үлгіде жазылған тұңғыш роман еді. Міржақып осы шығармасы арқылы бұдан кейін жазылған Т.Жомартбаевтың "Қыз көрелік", С.Көбеевтің "Қалың мал", С.Торайғыровтың "Қамар сұлу", т.б. романдарына жол ашты. Бұлардың бәрі де сол кезектегі аса маңызды әлеуметтік мәселеге арналды. Қазақ ауылының тұрмысы жайында жазылды. Әйелдердің бас еркі, қоғамдағы жағдайы туралы баяндады.
"Бақытсыз Жамал" романының оқиғасына арқау болған мәселе де осы, ескі әдет- ғұрыптың қыспағына түскен қазақ қызының тағдыры. Сүйгеніне қосылып, бақытты өмір сүруді армандаған бойжеткеннің трагедиялық жолы.
Шығарма сол кезеңдегі қазақ даласының шынайы тыныс-тіршілігін көрсететін эпизодтан басталады.
Жүрнақ,жалғау дегенимиз қосымшанын түрлери