В падежах :
А.с : жалаушы
Илик.с : жалаушынын (последняя Н с хвостиком)
Б.с : жалаушыга (г это казахская г)
T.с : жалаушыды
Ж.с : жалаушыда
Ш.с : жалаушыдан
К.с : жалаушымен
*Ит итті жұмсайды, Ит құйрығын жұмсайды.*
*Ит иесі үшін жүгіреді,
Құс тамағы үшін ұшады.*
*Ит – жеті қазынаның бірі.*
Елімізде мұражайлар айта берсе көп.Менің ойымша егемен елдерде мұражай көп болғанын қалаймын.Мұражайлар үшке бөлінеді.Олар:Бұрынғы,Қазіргі жəне келешек мұражай.
Эстрада ұғымының нышандары ертеде қалыптаса бастағанын байқауға болады. Осыған орай қазақ эстрадасын үш түрлі тарихи дәуірге жіктеуге болады: 1) Қазан төңкерісіне дейінгі кезең. Оған 18 – 19 ғ-да өмір сүрген күлдіргі өнерпаздар жатады. Олар әжуа, қалжың, шымшыма, сықақ, тапқырлық арқылы адам бойындағы қулық, сараңдық, іштарлық, күншілдік секілді жағымсыз қасиеттерді әшкерелеп, жұртшылыққа ән-өлең, айтыс үлгісінде жеткізіп отырған. Ел арасындағы той-жиындарда танылған сондай шаншарлар – Айдарбек, Күндебай, Текебай, Тонтай, Торлықбай, т.б. 2) 20 ғ-дың бас кезіндегі қазақ эстрадасы – жаңа құбылыс болды. Бұл кезеңде көпшілікке арналған әндерді шығарушы авторлар мен орындаушылар қалыптасты.