Кешіріңіз,сөйлемдер жоқ қой.
Ержан науқас анасының жанынан күні-түні шықпайды. Жиынның соңы ойын-сауыққа ұласты. Сыныптағы балалар үнемі тап-таза болып жүреді. Концертеке жұрт бала-шағасын ерте келіпті. Қобалжығаны соншалықты, аяқ-қолы дірілдеп, іріктеуден өтпеді. Осы айда жауын-шашын мөлшері артады. Қаладағы үйлерін көршілеріне бас-көз қылып тапсырып кетті.
Қазақ мәдениеті тұтастай бірегей болып табылады бастап, тұрмыстық заттар және аяқталатын бірі және дәстүрімен танысты.
Атау септік (Именительный падеж) Кім? – кто? Не? - что?
ТЕАТР
Ілік септік (Родительный падеж) Кімнің?- чей?
Ненің?- чего?
ТЕАТРДЫҢ
Барыс септік (Дательный падеж) Кімге?- кому? Неге?- чему?
Қайда?- куда?
ТЕАТРҒА
Табыс септік (Винительный падеж) Кімді? - кого? Нені?- чего? Кімін?- кого? Несін?- чего?
ТЕАТРДЫ
Жатыс септік (Местный падеж) Кімде?- у кого? Неде?- на чем? в чем? Қайда?- где? Қашан?- когда?
ТЕАТРДА
Шығыс септік (Исходный падеж)Кімнен? - от кого? от чего? Қайдан?- откуда? Қалай?-как? ТЕАТРДАН
Көмектес септік (Инструментальный падеж)Кіммен?-с кем? Немен?-с чем? Қалай?- как?
ТЕАТРМЕН
Сөзбен сөз арасында, түбір мен қосымша арасындағы дыбыстардың бір-біріне ықпал етіп, өзгеріп, айтылуын немесе жазылуын үндестік заңы дейді. Үндестік заңы 2-ге бөлінеді:буын үндестігі, дыбыс үндестігі. Буын үндестігі сөз ішіндегі дауысты дыбыстардың бірыңғай жуан немесе бірыңғай жіңішке болып келуін айтады. мысалы: Әже, инелік. Ата, инабат, уақыт.Дыбыс үндестігі сөз ішіндегі қатар келген 2 дыбыстың бір-біріне ықпал етуі. Дыбыс үндестігі 3-ке бөлінеді: ілгерінді ықпал, кейінгі ықпал, тоғыспалы ықпал.