Қалада балалар киімін сататын жаңадан дүкен ашылды. Ол дүкенде жаңа туған нәрестелерге арналған киімдер бар. Ол киімдер кіп-кішкентай және өте әдемі. Бұл дүкенде барлық жастағы балаларға арналған киімдер бар. Спорт киімдерінің де әр түрі бар. Әр маусымға арналған киімдер көздің жауын алады. Және түрлі аяқ киімдер де бар. Маған мектепке киетін аяқ киім алдық.
Алдаркөсе<span> — қазақ ауыз әдебиетінің кейіпкері, ақылды айлакердің, зерделі қудың жиынтық бейнесі. Алдаркөсе өзінің асқан айлакерлігі арқылы мұратына жетіп отырады.</span>[1]<span> Оның мақсаты – сараң байды, пайдакүнем саудагерді, озбыр ханды, т.б. әжуа ету. Мысалы, ол асқан сараңдығы үшін халық Шықбермес Шығайбай атаған байдың асын ішіп, атын мініп, қызын алады; алыпсатар саудагердің алдынан өгіздерін айдап кетеді; оның бұл әрекетін халық айыптамайды, қайта құптап, қошеметтеп отырады. Өйткені, Алдаркөсе әділетсіз билік иелерінен қиянат, қорлық көрген қарапайым халықтың өкілі. Алдаркөсе түркі тілдес халықтар (</span>қырғыз<span>, </span>өзбек<span>, </span>қарақалпақ<span>, </span>түрікмен<span>, т.б.) әдебиетінің көбіне ортақ тұлға. Бұл Алдаркөсе жайындағы аңыз әңгімелердің ежелден келе жатқан көнелігін, әлеуметтік мәнділігін көрсетеді.</span>
<span>Кейбір етіс жұрнақтары салт етістіктерді сабақты етістіктерге немесе сабақты етістіктерді салт етістіктерге айналдыру қызметін атқарады. Мысалы: өзгелік етіс жұрнақтары: - ғыз, - гіз, - қыз, - кіз, - дыр, - дір, - тыр, - тір, - ыр, - ір, - р, - т салт етістікке жалғанса, оны сабақты етістікке айналдырады: шам сөнді — шамды сөндірді, т. б. ал ырықсыз (кейде өздік) етіс жұрнақтары сабақты етістікке жалғанып, оны салт етістікке айналдырады: әңгімені айтты — әңгіме айтылды, т. б.</span>
Ответ:
Менің атым - Әлібек . Мен үшінші сыныпта оқимын .Сағат сегіз болды .Мен мектепке барамын .
Інімнің аты - Ғабит . Ол бесте. Сағат тоғызға он минут қалды .Ол балабақшаға барады .