Павільйон - [п а в' і л" й о н] ("м'який, должна быть запятая вверху.) [о] наголошений.
Па - відкритий склад
віль - закритий склад
йон - закритий склад
[п] - приголосний, твердий, глухий
[а] - голосний, ненаголошений
[в'] - приголосний, по'мякшений, сонорний
[і] - голосний, ненаголошений
[л"] - приголосний, м'який, сонорний
[й] - приголосний, пом'якшений, сонорний
[о] - голосний, наголошений
[н] - приголосний, твердий, сонорний
Звуків 8, букв 9.
<span>1)Якщо твої плани розраховані на рік – сій жито, якщо на десятиліття – саджай дерево, якщо на віки – виховуй дітей.
</span><span>2)З дітьми багато клопоту, та без них – і світ немилий.
</span>3)<span>Як не навчить батько – не навчить і дядько.
4)</span><span>Живемо не батьками – помремо не людьми.
5)</span>Щоб змінити дитину її потрібно любити,- вплив буде пропорційний кількості любові.
<span>6)Виховуємо хлопчика – формуємо людину, виховуємо дівчинку – створюємо всесвіт.</span>
Гроші потрібні для комфортного життя. Проте бувають речі, які неможливо купити. Чого ж не можна придбати за гроші? Родину, щастя, кохання, дружбу. Можна бути дуже багатою, проте одинокою людиною.
Звичайно, це не означає, що гроші зовсім непотрібні. Завдяки їм ми купуємо харчі, оплачуємо лікування, вдягаємось. Все це є необхідним для нашого життя. Проте не треба надавати аж занадто великої сили грошам.
Людина не може придбати друга. Навіть якщо якийсь багатій і заплатить комусь за відверту розмову, це буде не щиро. Я вважаю, що кожен з нас повинен розвивати найкращі людські якості, щоб не відштовхувати від себе людей, відчувати підтримку та вірність близької людини.
Пелiкан ,сорока/ворона,качурка/казарка,горобець/журавель
Мотив поисков счастья, заложенного в самой натуре человека, проходит через все творчество Короленко. Он стал основным и для «Слепого музыканта» (886). История слепого мальчика Петра Попельского по замыслу писателя соотносилась с сложными нравственными поисками интеллигентной молодежи 80-х годов. Впоследствии Короленко писал, что в «Слепом музыканте» «отразилось романтическое настроение» его поколения. Художественная логика «Слепого музыканта» должна была привести читателя к мысли, что даже человек, жестоко обиженный природою, в состоянии побороть эгоистическую сосредоточенность на своем несчастье, что и для него существует не только возможность, но и необходимость стремления к свету, к полноте человеческого счастья.
<span>Духовное прозрение героя происходит в результате понимания им того, что он и его талант нужны людям. В повести раскрывается диалектика сочетания природного и общественного начал в человеке. Короленко убежден в недостаточности только рационального, просветительского, «головного» объяснения жизни и человека. Так, дядя слепого мальчика Максим, создавая программу его воспитания, во многом совершенно справедливую, пытается все же ограничить сферу интересов своего воспитанника лишь узкими границами доступного ему мира. С изумлением </span>