Тамақтану тәртібі дегеніміз – ас қабылдауда белгілі бір уақытқа бағыну, сондай — ақ тамақтану кезінде астың мөлшерін және мәзірін сақтау деген ұғымды білдіреді. Тамақтану режиміне мына төиендегі принциптер енеді.
<span>Бірінші, тамақтану барысында тәуліктік кесте белгілеу. </span>
<span>Екінші, тәулігіне бір — екі рет қана тамақтану дұрыс емес, белгілі мөлшерде үш – немесе төрт рет тамақтану керек. </span>
<span>Үшінші, тамақ құнарлы болғаны жөн. Себебі, адам ағзасы дұрыс қабылдайтын, оны асқазан еш қиындықсыз қорытатын тағам түрлері, яғни белок, майлар, витаминдер, минералды заттарға бай болғанын адам өзі таңдай алуы шарт. Бұл ретте дәрігер — диоьологтың да кеңесі артық болмайды. </span>
<span>Тәуліктік ас мәзірі әртүрлі болуы керек. Тамақтану кезінде адам өзінің ас қабылдау қабілеті, көңіл — күйіне баса назар аударғаны жөн. Кей ретте тамақ жеңіл жүрсе, кей ретте ол керісінше бұл процесті бәсеңдетеді.Мұны мамандар физиологиялық процесс деп те атайды. </span>
<span>Тәбет дегеніміз – аштыққа қарсы тұратын құбылыс. Ол мына бір принциптермен дәлелденеді. Атап айтқанда, тамақ қабылдау мезгіліне, тағамның түрі, дәмі немесе иісі, түрлі қоспалар, тіпті бұл ретте адам ойы да өзіндік рөл атқарады. Адамның тәбеті шылымға, кофеге, шайға, апиын, ішімдік, тағы басқаларына ашылатын көрінеді. Бірақ, мұндай физиологиялық қажеттіліктен аулақ болған дұрыс. </span>
Тәбет кей ретте асқазанның шұрылдап, маза бермеуі, бос, еш жұмыссыз тұрғандығымен қиналады. Бұл симптом мешкейлерге тән. Бұл орайда халықтық медицина ондай адамдарға бірнеше күн өзіне аштық жариялағанды ұсынады.
<span>Тамаққа деген тәбет сыр білдірмей де келеді. Ол сыртқы фактролардан делдал іздемейді. Адам белгілі тамақты құмартқанда, тәбеті өздігінен пайда болады. Міне, осы кезде адам асханада өзі қалаған ас әзірлеп, дастархан басына жайғасып, тамақтанғанға не жетсін дейді. Және солай да жасайды. Бұл адамның организмі шын мәнінде ас қабылдауға дайын екендігінен жақсы хабар бергендігі.</span>
Ертеде халық арасында тек ауыз әдебиеті тараған. Ұрпақтан ұрпаққа құндылықтар ауызша жеткізілген. Ол бастапқы мағнасынан өзгерістерге ұшырап отырған. Жалпы жазбаша түрдің маңыздылығы кез келген нұсқа арада қанша ғасыр өтсе де негізнен өзгермейді.
Менің сүйікті спорт түрім шаңғы тебу.Бұл спорт түрі өте қызық əрі денсаулыққа пайдалы.Қыра төмен түскенде ерекше сезімде боласын.Қыстың ең керемет спорт түрін мен шаңғы тебу деп ойлаймын.
ІЗат есім<span> - заттың, құбылыстың атын білдіріп, кім? не? деген сұраққа жауап береді
</span>
<span>Зат есімнің мағыналық 4 мағыналы түрлері</span>
Жалпы есім - біркелкі заттарды , құбылыстарды жаппай атайтын сөздер
Жалқы есім а<span>рнайы берілген есімдер мен атаулар
</span>
Деректі зат есім ол нақтылы тануға болатын зат атаулары. Көзбен көріп , қолмен ұстауға болатын зат есімдер
Дерексіз зат есім к<span>өзге көрінбегенмен, адамның ойлауы нәтижесінде ғана танылатын құбылыс, ұғым атаулары</span>
Ыбырай-жалқы есім,
<span>мектеп - жалпы есім
, «Парасат» журналы- деректі зат есім
, ой, ақыл- дерексіз зат есім
, жер, су, туған – туыс, құс- жалпы есім</span>