Қазақ тілінде жеке тұрғанда толық мағынасы болмайтын, сөйлем мүшесінің қызметін атқара алмайтын, алдындағы есім сөзге көмекшілік қызмет <span>атқаратын сөздерді </span>көмекші есімдер<span> деп аталады.
Көмекші есімдер зат есіммен </span>ілік септігі<span> арқылы байланысады, яғни,</span><span> зат есім ілік септігінде, көмекші есім тәуелдік жалғауында</span><span> келеді.
Мысалы, қала</span>ның<span> сырт</span>ы, жердің асты, үстелдің үсті, мектеп<span>тің </span>алды,дүкен<span>нің қасы, </span>үйдің<span> жан</span>ы, ауылдың маңы, көшенің арасы, бөлменің іші.
Кимылды,ис-арекетти корсетип, табыс септиктеги созбен байланысып, табыс септиктеги созди кажет ететин етистикти сабакты етистик дейди. сабакты етистик кимди? нени? деген сурактарга жауап беретин зат есим созбен байланысады.
табыс септиктеги созди кажет етпейтип етистиктерди салт етистиктер деп атаймыз. Салт етистиктеги создер барыс, жатыс шыгыс еомектес септиктеги создермен байланысады
Мода - это популярность, господство какого-либо вкуса или стиля в какой-то определенной сфере. Например, в сфере шитья готовой одежды. Мода преходяща, то есть она имеет свойство меняться. Сегодня модны пуховые куртки со светящимися полосками. А завтра уже мода меняется, становятся модны стеганые пальто с готическими рисунками и завитушками. К примеру, в какой-то сезон среди населения популярен классический стиль в одежде. Белоснежные воротнички, строгие черты костюмов, лоснящиеся черные юбки, четкость и аккуратность во всем! А другой сезон уже представляет стиль фантазийный либо романтический. Тут уже на улицах городов массово развеваются на ветру широкие юбки с кружевами и рюшами, прозрачные рукава блузок. Взгляд останавливается на расшитых корсетах и таких же вышитых курточках, чудаческих шляпках, разноцветных шалях с кистями. Мода существует повседневная, существует праздничная. Например, на каждый день модно носить цветные рубашки. На праздник модно надевать короткие черные платья с открытыми плечами на тонких бретельках. Стиль – это несколько другое. Это не мода. Стиль – это определенный акцент, образ, который соответствует вкусу человека. Стиль выражается в одежде, обуви, мебели, домашней обстановке, архитектуре зданий и других строений. И еще много в чем может выражаться стиль. «Стильный» не означает «модного». Хотя и то, и другое слово часто говорится как комплимент человеку. Например, «Ты такой стильный!»
В современном мире разнообразны и мода, и стиль. Как и сам мир, они полны массы интереснейших событий и проявлений. Сколько существует сейчас стилей только в одном дизайне мебели? И только признанных стилей? Десять? Пятьдесят? Мне кажется, со всеми стилями и подстилями будет не меньше ста!
Ақжан Жақсыбекұлы Әл-Машани
Халқымыздың “Жақсы адам-қазына” деген нақыл сөзі бар. Сондай адамдардың бірі емес, бірегейі Ақжан Жақсыбекұлы Әл-Машани өміріне көз жіберсек, ол кісінің өте бір бай өмір кешкенін байқаймыз.
Байлық деген, біреу үшін ақша, біреу үшін дүние-мүлік. Әрі беріден соң, біздің жер астындағы қазба байлықтармызды ысырапсыз пайдалана берсек, қайтадан қалпына келмейтінін, сарқылатынын білеміз. “Сонда таусылмайтын қазына не?” – дегенде, ол – адам бойына ана сүтімен бітетін дарын. Дарынды адамдар күнделікті өмірде, қарым-қатынаста, жұмыста, үйде, түзде жан- жағындағы адамдарға бойындағы қабілеттің шуағын шашып жүреді. Сондай, өмірінің ақырғы сағатына дейін біздерге білім мен ғылымның, өнеге мен үлгінің нұрын шашқан, таусылмас қазына қалдырып кеткен академик, Қазақстан ғылымына еңбек сіңірген қайраткер, профессор Ақжан Жақсыбекұлы Әл-Машани еді.
Ақжан Жақсыбекұлы 1906 жылдың 2 қарашасында Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданында дүниеге келген. “Тұлпар аунаған жерде түк қалады” дегендей, Ақаң атышулы Машан бидің немересі.
Машан Жамантай төренің кеңесші биі, аузымен орақ орған шешен болған. Қазақ ұлттық техникалық университетінің түлегі, тау-кен инженері, қазақтың заңғар жазушысы Ілияс Есенберлин өзінің “Қаһар” атты романында Машан бидің атақты Ағыбай батырдың досы, Құнанбай, Құдайберді тәрізді адамдармен үзеңгілес, туыстық та қарым-қатынаста болғанын, қаз дауысты Қазыбек бидің досы болғандығын жазған. Құнанбай қажы мен Машан би жылына бір рет Қоянды жәрмеңкесінде бас қосып отырған екен. Осындай бір кездесуде атасымен бірге жәрмеңкеге барған бала Ақжан Шәкәріммен де кездескен. Ақаңның әкесі Жақсыбек Құранға жүйрік, сол кездердегі “Айқап”, “Дала уалаяты” атты газеттерді жаздырып оқитын адам болған. Ақаң алғаш әліппе тануды өз әкесінен, кейін кеңес мектебінен үйренген. 1924 жылы Қарқаралыдағы Әлімхан Ермеков негізін қалаған педагогикалық техникумға түсіп, Әлекеңнен, Ахаңнан (Ахмет Байтұрсынов) дәріс алған. Міне, осындай думанды шаңырақта, ойшылдардың ортасында жүріп, тәлім-тәрбие алған Ақжан Жақсыбекұлының ғұлама ғалым болмауы мүмкін емес еді. Ақжан ата бойындағы әділдігі, сабырлылығы, зеректігі, зерделілігі, ізденімпаздығы атадан балаға ұласқан сарқылмас қазынаның жалғасы деп білеміз.
Еңбек жолын өзі оқыған мектепте мұғалім болып бастаған Ақжан Жақсыбекұлы 1933 жылдың күзінде Семейдің геологиялық техникумындағы – дайындық курсында оқып, 1934 жылы Алматыда ашылған Қазақ тау-кен металлургия (қазіргі ҚазҰТУ) институтының алғашқы студенттерінің бірі болып қабылданады.
Институтта оқи жүре, ол Алматыдағы техникумдарда, курстарда сабақ берді. Қазақстандағы маркшейдер мамандығының негізін қалаушы, профессор П.А.Рыжов зерделі студентті 1939 жылы аспирантураға алып қалады.
Ол ғылыми еңбегіне жер қойнауының геометриясын өзек етіп алды. Бұл екінің бірінің тісі бата бермейтін тың тақырып еді. Кертартпа ғалымдар ғылыми жаңалыққа күдікпен қарады. Алайда Ақанның диссертациясындағы кен орындарын зерттеудің жаңа әдісі Қазақстанның көптеген кен орындарында байқаудан өтті. 1940 жылы геологиялық-барлау ғылыми экспедициясын басқарып жүрген аспирант Ақжан осы жаңа әдіс негізінде Ақбастау-Қосмұрын алтын кен орнын ашты. Сөйтіп, кендердің жер қойнауында түзілу заңдылықтарын ашуда алғаш рет жер қойнауы геометриясының әдістерін қолдануы геология мен тау-кен саласында ғылыми жаңалық болды.
1946 жылы Ақжан Жақсыбекұлы Мәскеу қаласында “Кендер құрылымын жер қойнауын геометрлеу әдістерімен зерттеу” тақырыбына докторлық диссертация қорғады. Ғылыми жұмыс үш мамандықтың (геология, механика және тау-кен ісі) түйісінде жүзеге асқан болатын. Сөйтіп, үш ғылым саласының түйісуіне тау-кен ісінде жаңа ғылыми бағыт – “геомеханика” дүниеге келді
-Как зовут твоего отца? Сколько ему лет?, Как зовут твою маму? Где находится твой дом, на какой улице? Кто твой друг? На какой улице он живет?, В какой школе, классе учится твой друг?