Приведите примеры: аллитерации, ассонанса, сравнения, метафоры, аллегории, гиперболы, синонима, антонима, архаизма, неологизма,
Санек666
Аллитерация повторение одинаковых или однородных согласных в стихотворении
Лет до <u>ст</u>а
ра<u>ст</u>и
нам без <u>ст</u>аро<u>ст</u>и
Ассонанс повторение гласных звуков
<u>У</u> наших <u>у</u>шки на мак<u>у</u>шке
Ч<u>у</u>ть <u>у</u>тро осветило п<u>у</u>шки
И леса синие верх<u>у</u>шки
Франц<u>у</u>зы т<u>у</u>т как т<u>у</u>т
Сравнение
Мой дом- моя крепость,
Попытка не пытка
Метафора
Облако в штанах
Нос майора Ковалева
аллегория
Песня Правда и Ложь В.С. Высоцкого
Гипербола
Мы не виделись уже сто лет
Выплакала море слез
"Какая глыба. " В. И. Ленин о Л.Н. Толстом
Синоним
Бегемот- гиппопотам
говорить-молвить
антоним
высокий- низкий
толстый-тонкий
Архаизм
Аз- я
вечор- вечер
ланита- щека
Неологизм
драйв
инновация
нанотехнология
Фразеологизм
сломя головы
рукой подать
Омоним
За песчаной косой
лопоухий косой
пал под острой косой
косой бабы с косой
Плод-плот
бал-балл
Кот-Код
Этих людей называют геологами.Геологи добывают золото,железо,алмазы,а потом изучают все полезные ископаемые которые нашли.
Жанр п'есы "Зацюканы апостал" — трагікамедыя. Такі жанр найлепш адпавядае мастацка-ідэйнаму зместу твора.
Аўтар вырашае маральныя праблемы, выкрывае мараль, заснаваную на фальшы, ілжы, пакланенні ўяўным каштоўнасцям. Андрэй Макаёнак імкнецца асэнсаваць вынікі маральнага асяроддзя, аб'ектыўную дэтэрмінаванасць нараджэння ў ім "фашысцкай ідэалогіі, культу сілы". Аўтар выразна ўяўляе небяспечнасць філасофіі грамадства, у аснову якой пакладзены цынічны тэзіс "Грошы — сіла!"
Востра стаіць у творы і праблема выбару, што непазбежна паўстае перад тымі героямі, якія імкнуцца захаваць сябе як асобу ў цынічным і жорсткім свеце капіталу.
П'еса мае асноўны і ўнутраны канфлікт<span>. Своеасаблівасць яго ў тым, што асноўны канфлікт п'есы існуе толькі ў аўтарскай ідэі, у творчай фантазіі чытача — гэта канфлікт асобы і грамадства, здольнасць асобы бараніць свае духоўныя, прынцыпы ў маральна дэградуючым грамадстве. На сцэне ж гледачы назіраюць за знешнімі канфліктамі, у якія ўступаюць паміж сабой персанажы трагікамедыі. Тата і Мама канфліктуюць па прычыне розных поглядаў на выхаванне дзяцей. Сын канфліктуе з бацькамі, таму што бачыць у іх паводзінах хлусню і падман. Такая будова твора дае магчымасць аўтару дэталёва адлюстраваць норавы, якія пануюць у грамадстве, "высвеціць" драматызм унутранага канфлікту п'есы.</span>
Содержание
<span>Введение<span>1.<span> Пищевые цепи и трофические уровни</span></span><span>1.1 Группы организмов, участвующие в биогеоцинозе1.2 Трофическая структура экосистемы<span><span>1.3 </span>Типы пищевых цепей</span></span><span>2.<span> Пищевые</span> сети</span><span>3.<span> Экологические пирамиды</span></span><span>3.1 Пирамида чисел3.2 Пирамида биомасс3.3 Пирамида энергии</span><span>4.<span> Пищевые связи пресного водоема</span></span><span>5.<span> Пищевые связи леса</span></span>Заключение<span>Список использованной литературы</span></span>