<span>Dirk: Вы, Штеффи, что вы предпочитаете читать: сказки, разбойничьи истории или серьезные вещи?
Штеффи: Я люблю читать сказки и разбойники истории и исторические Romane.Aber наиболее нравится читать стихи.
Dirk: Какие стихи Ты с ума сошел, я прочитал не gern.Am мне нравится читать триллеры и комиксы !.
Steffi: она не может streiten.Du может в школу ночи коллажа из ваших любимых триллеров о вкусе machen.Eine отличной идеи, какой?
</span>
Прометей – це міфічний герой. Його створили ще в Стародавній Греції. Світ навколо був жорстоким, відбувалися постійні війни. Правителі одних держав намагалися завоювати інші народи. І в країнах тирани знущалися зі свого народу. Людям потрібен був захисник. І Прометей став цим героєм.
Прометей захотів допомогти людям. Він вирішив дати їм вогонь, який палав на Олімпі. Вогонь здатен освітлювати все навколо. Титан мав велике і благородне серце, тому став на допомогу людям. Прометей навчив людей будувати житло, обробляти землю за допомогою тварин. Крім того, навчив їх рахувати і писати. Прометей навчав смертних лікуватися цілющим зіллям, знаходити путь по зорях і лету птахів, користуватися щедрими дарами природи.
Він став символом свободи, боротьби за краще життя. Вогонь,
подарований титаном, полегшив життя первісним людям. А Прометей за це отримав пекельні муки. Ця стародавня легенда живе у віках. І кожен народ хоче мати свого Прометея. І ніякий тиран не зумів погасити вогонь боротьби за свободу і кращу долю.
Розум Прометея, сила духу, альтруїзм і мужнє страждання заради їхнього щастя завжди хвилюватимуть прийдешні покоління.Ім’я Прометея буквально означає “той, що думає наперед”, тобто бачить майбутнє. Образ Прометея знайшов втілення в трагедії Есхіла “Прометей закутий”. Прометей не лише бачить майбутнє, а й творить його. Він – великий творець культури людства.
Люди оцінили вчинок Прометея. Адже донині пам’ятаємо ми цю давню легенду. Не згас на землі вогонь, подарований Прометеєм. Зараз на згадку про самопожертву мужнього титана люди носять металеві каблучки і перстені з коштовним камінням. Більшість людей задумуються, чи потрібна була така самопожертва, чи вартує навіть найгероїчніший вчинок таких пекельних страждань? Я ж відповім —звичайно. Тому що найвища мета Буття — навчитися підкорювати свої власні потреби суспільним, загальнонародним. Ось чому нас вчить Прометей.
Зевс для Прометея не тільки тиран, а й заздрісник, який не може простити титану того, що він викрав для людей небесний вогонь і залишився непохитний. Прометей не тільки не кається, але й кидає виклик громовержцю. Він пишається тим, що зробив людей схожими на себе.
Хтось може сказати, що Прометей безсмертний, тому йому було легше зважитись на героїчний вчинок і самопожертву. Це не так, тому що вічні муки страшніші за смерть. А усвідомлення наслідків свого вчинку і невідворотності покарання вимагає найбільшої мужності і самовіддачі для втілення своїх задумів. Також Прометей осмілився протистояти богам і вступитися за знедолених. Він боровся за справедливість, рівність, братерство людей достойних кращої долі, ніж вони мали. Прометей — це борець за свободу і захист людей, один із найшляхетніших міфічних образів світу. Він не просто благодійник, а й мученик заради людства. Тому йому ставлять пам’ятники, часто оспівують у літературі та інших видах мистецтва.
Саме таких людей, як Прометей, зараз дуже мало, бажано, щоб їх побільшало. Але трапляються такі люди, що готові віддати життя за свободу свого народу. Одним із таких людей є мій прадід Василь Омелянович Макух.
Це було 5 листопада 1968 року напередодні річниці червоної революції. Несподівано Василь Макух здійснив акт самоспалення, облившись бензином. Живий смолоскип палав на Хрещатику, останніми словами Василя Макуха був крик: “Геть колонізаторів! Хай живе вільна Україна!”. 6-го листопада Василь Макух помер від несумісних з життям опіків. Це був протест проти поневолення українського народу. Прогресивна світова спільнота схиляє голови перед героєм.
Ще з юних літ він боровся за свободу України. Його зловили раненько, зачепили гаком за ноги і волокли. Йому відрізали стопу ноги і кинули в табір на знищення і тортури, що його ще більше загартувало. Нікого не видав і не покаявся. Майже десятирічне ув’язнення в таборах Мордовії. У нього була єдина мета — продовжити боротьбу за Україну.
Прожив Василь Макух мало, пройшов тернисту дорогу, іншого виду протесту не знайшов. Щастя не зазнав, але має право на пам’ять.
Також у всьому світі широко відоме ім’я студента Яна Палаха, який здійснив акт самоспалення у Празі на знак протесту проти окупації Чехословаччини радянськими військами. По смерті Палаха усе суспільство Чехословаччини піднялося на боротьбу з радянськими окупантами.
Сьогодні у Чехії Ян Палах є національним героєм, про нього знімають фільми. Його смерть об’єднала чехів і словаків у потужний рух опору.
Їх вогонь буде вічно горіти в наших серцях, в нашій пам’яті. Ніхто не в змозі загасити дарунок Прометея.
Я думаю, що якби я опинилася в ситуації, коли треба було б зробити героїчний вчинок для людей України, не задумуючись зробила б це. Адже Прометей тому і є вічним образом загальнолюдського значення, що знаходить чисельні застосування в літературах різних народів і часів. А я ще додала б і в житті.
Навигация
НовостиРефераты
Смежные категории
Геополитика
История
Краеведение и этнографияМеждународные отношенияМосквоведениеПолитологияРазное
Заказать работуАнтиплагиатДобавить работуСтатьиВузыИгры
Главная Рефераты История
ЖИЗНЬ КАЗАХОВ
Этнический состав Омской области. О жизни сибирских татар, казахов, русских, украинцев, немцев
СИБИРСКИЕ ТАТАРЫ ЖИЗНЬ КАЗАХОВ РУССКИЕ И УКРАИНЦЫ НЕМЦЫ
97302
ЗНАКА
2
ТАБЛИЦЫ
3
ИЗОБРАЖЕНИЯ
Скачать работу
Похожие
Заказать работу
СИБИРСКИЕ ТАТАРЫЧитать далее: РУССКИЕ И УКРАИНЦЫ
2. ЖИЗНЬ КАЗАХОВ.
Казахи представляют собой довольно сложный по происхождению народ. В числе их ранних предков называют ираноязычных саков, усуней, племена государственного объединения Кангюй, живших в различных районах Казахстана и Средней Азии еще до нашей эры. В этногенезе казахов принимали далее участие аланы первых веков н. э., выходцы с Алтая — тюргеши, теле и другие племена времен тюркских каганатов (VI—VII вв.), племена огузов (IX—X вв.), кимаков и кипчаков (VIII—XI вв.). Последние играли особо важную роль в формировании казахов, язык которых относится к кипчакской группе тюркских языков.
До недавнего времени большинство ученых уверенно отвечали, что первые казахские группы появились в Сибири в XVIII веке. Действительно, в основном сибирская территория стала заселяться казахами с XVIII века, даже со второй его половины. Но их исторические связи с южными районами Западной Сибири имеют все же более древнюю историю.
Известен факт появления казахов вместе с узбеками на Иртыше с мусульманским войском в период религиозной войны в 1394—1395 годах. Казахи проникали в места расселения сибирских татар в XV веке во времена Абулхаира, когда тот стоял во главе объединения «узбеков» (кочевников, объединявших и казахов), бывал на Тоболе, в Чимге-Туре (Тюмени), имел там своего ставленника и владел областью Тара. Ученые Казахстана предполагают, что небольшая группа жалаиров (казахов Большой Орды) в XV—XVI веках очутилась в Сибири. Существует изложенная в легенде версия, что отцом родоначальника сибирских ханов Тайбуги был казахский хан Мамык, убитый Чингисханом. В первой половине XVI века кочевья казахского хана Тугума находились на сибирских рубежах, видимо, по соседству с чатами (позднее вошли в группу томских татар), в сражении с которыми и был убит этот хан. Обращает на себя внимание и тот факт, что в первой половине XV века среди казахов существовал аймак чат, многие из его членов присоединились к Абулхаиру. В XVI веке казахские кочевые группы часто появлялись в бассейне верхнего Тобола, Ишима и Иртыша, там находились кочевья и казахов центральных районов Казахстана. Сибирская летопись так сообщает о завоевании Кучумом Сибирского ханства: «Прийде же степью ис Казачьи орды царь Кучюм, Муртазеев сын со многими воинскими людьми...». В составе этих воинов были казахи, ногайцы и узбеки. Правда, если с южными соседями — ногайцами — Сибирское ханство при Кучуме поддерживало союзнические отношения, то с казахами нередко воевало. В годы войны Русских с Кучумом казахи вели переговоры с русскими о совместных действиях против Кучума и принятии казахами русского подданства. Тем не менее в войске самого Кучума в этот период находились также и воины казахи.
<span>Гардарика...................</span>